رئیس کل دادگستری استان قم: دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که با جنگ نمی‌توان ارزش‌های یک ملت را از بین برد

15:56 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۰۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قم گفت:دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که با جنگ نمی توان ارزش های یک ملت را از بین برد.


خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در مراسم تجدید میثاق و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دادگستری قم که با حضور مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و یاد خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اسلام در طول تاریخ روش‌های گوناگونی را برای مبارزه با اسلام به کار برده‌اند و مقابله از طریق بی عفتی از جمله سیاست های راهبردی آنها در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: یکی از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی بازگرداندن ارزشهای اسلامی است که در زمان طاغوت در جامعه کمرنگ شده بود و در این راستا نعمت دفاع مقدس را نمی توان نادیده گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قم عزتمندی، مقاومت و پیروزی را از دیگر ثمرات ارزشمند دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که با جنگ نمی توان ارزش های یک ملت را از بین برد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به اینکه پس از جنگ تحمیلی دشمنان همچنان به ترویج سیاست کهنه و راهبردی خود در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مشغول هستند بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی و پاسداشت آنها تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان قم در ادامه به نقشه دشمنان در کاشتن بذر بی اعتمادی در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت اسلام اشاره کرد و هوشیاری و بصیرت مسئولان و مردم را در این برهه زمانی را رمز پیروزی و شکست دشمنان برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به وقایع اخیر در سطح جامعه از مردم شهید پرور و انقلابی قم و مواضع و نقش‌آفرینی به موقع ایشان تقدیر و تشکر نموده و از برخورد دستگاه قضایی با فرصت‌طلبان در ایجاد آشوب و اخلال در نظم جامعه و ایجاد خسارت و تهدید اصل نظام خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: آزادی و عزت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم و از این رو باید طبق فرموده مقام معظم رهبری "ما هرچه برای دوره دفاع مقدس سرمایه گذاری و کار کنیم، زیاد نیست".

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *