رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئيس كل دادگستری اصفهان: امنيت پايدار نظام خط قرمز دستگاه قضايی است

16:05 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۰۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: امنيت پايدار کشور كه مرهون خون شهدا و فداكاری آزادگان و جانبازان و جان‌بر‌كفان مدافع امنيت است، خط قرمز نظام و دستگاه قضايی است.

خبرگزاری میزان- آيين تجليل از سرداران، فرماندهان و خانواده شهدای دفاع مقدس در دادگستری استان برگزار شد.

اين مراسم به مناسبت هفتم مهرماه، روز بزرگداشت فرماندهان شهيد دفاع مقدس و با حضور سردار فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان و جمعی از فرماندهان و خانواده معظم شهدا در دادگستری استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين اسدالله جعفری در این مراسم بر لزوم تبيين عظمت، دستآوردها و بركات دفاع مقدس تاكيد و بيان کرد: دفاع مقدس با تمام دست‌آوردها، بركات و عظمتی كه داشته آنچنان كه شايسته است در جامعه به خصوص برای جوانان و نوجوانان بازتاب داده نشده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اين وظيفه بيشتر بر عهده نقش‌آفرينان و يادگاران دفاع مقدس است.

وی تثبيت جايگاه انقلاب اسلامی را از بركات دفاع مقدس دانست و تصريح كرد: در كنار حضور پر شور مردم و رهبری عالمانه امام خمينی (ره) و امام خامنه ای دفاع مقدس در تثبيت و ماندگاری انقلاب تازه به ثمر نشسته نقشی برجسته داشته است.

رئيس کل دادگستری استان اصفهان امنيت پايدار را به‌عنوان يكی از مهمترين دست‌آوردهای دفاع مقدس معرفي كرد و افزود: روحيه ايثار، ايستادگی و شهادت در كنار بصيرت و دشمن‌شناسی كه همه زاييده فرهنگ پربار دفاع مقدس است رقم زننده امنيتی پايدار در پهنه نظام شده كه با وجود تمام غرض‌ورزی ها و دشمنی های بدخواهان نظام، همچنان استوار و پابرجاست.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: اين امنيت پايدار كه مرهون خون شهدا و فداكاری آزادگان و جانبازان و جان‌بر‌كفان مدافع امنيت است خط قرمز نظام و دستگاه قضايی است و هر كس در هر جايگاه و با هر نيتی كه قصد تجاوز و خدشه وارد كردن به اين امنيت را داشته باشد هدف قاطع‌ترين برخوردها و اقدامات دستگاه‌های امنيتی، نظامی و قضايی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از تشكيل شعب ويژه برای رسيدگی به افراد دستگير شده در اغتشاشات اخير خبر داد و تصريح كرد: با تشكيل شعبی ويژه، امر رسيدگی به پرونده افرادي كه در اغتشاشات حضور و تاثير داشته اند در دستور كار دادگستری استان قرار گرفته است تا رسيدگی‌ها با سرعت و دقت بيشتری انجام شود.

در ادامه اين مراسم، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با تقدير از حمايت‌ها و پشتيبانی های دستگاه قضايی از بسيج و نيروهای نظامی و انتظامی در ناآرامیی های اخير ، اغتشاشات را نتيجه نفوذ دشمن در ذهن و فكر برخي از افراد جامعه به خصوص برخی جوانان و نوجوانان دانست و از نخبگان و كارشناسان خواست تا با تبيين هرچه بيشتر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس ذهن جوانان و نوجوانان را از القائات مستكبران و دشمنان ملت ايران بيمه کنند.

وی همچنين بر لزوم مرزبندی هوشمندانه با دشمنان تاكيد كرد و از مردم و مسئولان خواست با بصيرت عميق‌تری نسبت به شناخت و مرزبندی با دشمنان عمل کنند.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح از تنی چند از فرماندهان و يادگاران دفاع مقدس و خانواده شهدای فرمانده و ايثارگران دادگستری استان تجليل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان مردم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *