مربی پیکان: وضعیت حضور تمیروف فردا مشخص می‌شود/ ذوب‌آهن ساختار دفاعی سازمان یافته‌ای دارد

15:53 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۷۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تمیروف برای بازی‌های فیفادی به کشورش بازگشته بود و در زمان بازگشت به دلیل مسائل مربوط به ویزای کار به مشکل خورد.

خبرگزاری میزان - مجید محافظت‌کار، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار هفته هفتم تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*ذوب‌آهن از تیم‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ماست. نتایج هم نشان می‌دهد ذوب‌آهن از ساختار دفاعی سازمان یافته‌ای برخوردار است. آمار در گل زده و خورده نشان می‌دهد، ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب و منسجم است. امیدوارم فردا بچه‌ها با تمرکز بالا و کمترین اشتباه نتیجه خوبی را به دست بیاورند، چون ذوب‌آهن تیمی است که از کوچک‌ترین اشتباهات حریف بهترین بهره را می‌برد. امیدوارم فردا بچه‌ها روز خوبی را رقم بزنند تا دست پُر از اصفهان به خانه برگردیم.

*شرزود تمیروف برای بازی‌های فیفادی به کشورش بازگشته بود و در زمان بازگشت به دلیل مسائل مربوط به ویزای کار به مشکل خورد. تا فردا مشخص می‌شود این بازیکن در بازی حضور دارد یا خیر.

*الان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود فیلم‌های بازی همه تیم‌ها از هم شناخت دارند. قطعاً حساسیتی وجود ندارد و این مسائل در فوتبال طبیعی است. یک مربی ممکن است هر سال در یک تیم باشد. قطعاً بازی فردا جزئیات خودش را دارد و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

*امیرحسین غلامی را در بازی با مسجدسلیمان از دست دادیم و جا دارد برای او آرزوی سلامتی کنیم. مابقی بچه‌ها در سلامت کامل هستند و فردا در صورت صلاحدید سرمربی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *