تارتار: ارزش بازی با پیکان بیش از 3 امتیاز است/ حسینی زحمات زیادی برای ذوب آهن کشیده

16:00 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به تساوی‌هایی که در 6 مسابقه گذشته داشتیم برای سه امتیاز به مصاف پیکان می‌رویم..

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار هفته هفتم مقابل تیم پیکان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*مجتبی حسینی زحمات زیادی را برای ذوب آهن کشیده، برای او به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. فردا هم مثل همه بازی‌های امسال بازی سختی داریم.

*پیکان تیم جوان و دونده‌ای است. مجتبی حسینی ساختار دفاعی خوبی را برای تیمش ایجاد کرده است. جوان‌ها همیشه انرژی مضاعفی دارند ولی اشتباهات بیشتری هم انجام می‌دهند. باید سعی کنیم به اندازه تیم جوان پیکان دوندگی داشته باشیم و از اشتباهاتشان استفاده کنیم.

*اگر پا به پای آن‌ها بدویم و بجنگیم، فکر می‌کنم می‌توانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم. ضمن اینکه بازی بسیار حساسی برای هردو تیم است چون هردو در جدول کنار هم هستند. ارزش این بازی می‌تواند بیشتر از 3 امتیاز باشد.

*با توجه به تساوی‌هایی که در 6 مسابقه گذشته داشتیم، ضمن احترام به تیم خوب و منسجم پیکان برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. امیدوارم به هدفمان برسیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *