اعلام برائت مولوی عبدالحمید از آشوبگران و درخواست برای برخورد با عوامل اغتشاشات امروز زاهدان

18:46 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۸۴۱
امام جمعه مسجد مکی زاهدان به دنبال وقوع حادثه امروز در این شهرستان گفت: این حادثه تلخ و ناگوار است و این حادثه مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دستهایی در کار بودند.

خبرگزاری میزان_ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان ضمن اعلام برائت از آشوبگران گفت: شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخ داده امروز به دست عوامل نفوذی دشمن بوده است و در این رابطه مردم استان باید هوشیار و آگاه باشند تا به حوادث پیش آمده بیشتر دامن زده نشود.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان در پی حادثه امروز این شهرستان گفت: این حادثه تلخ و ناگوار است و این حادثه مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دستهایی در کار بودند. از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.

مولوی اسماعیل‌زهی گفت: به شایعات توجه نشود و پیام و اعتقاد من همین است که آرامش حفظ شود و حرف کس دیگری را قبول نکنید و دشمنان قسم خورده، اهداف خاصی دارند تا از شرایط بحرانی سوءاستفاده می کنند.

وی افزود: مردم با اقداماتی نسنجیده، فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند تا این موضوع باعث برادرکشی و متشنج‌شدن منطقه نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *