نکونام: فولاد مخالف حضورم در تیم ملی است/ کار کردن کنار مربیان بزرگ مثل دانشگاه است

18:18 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار کردن کنار مربیان بزرگ مثل دانشگاهی برای هر مربی خواهد بود، آنهم برای کسی که عاشق آموزش و یادگیری باشد.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*لیگ ما پس از وقفه‌ای کوتاه مدت شروع می‌شود و از اینکه دوباره شروع خواهد شد برای من و بازیکنان جای خوشحالی دارد. بازیکنان مصدوم ما در تعطیلات رسیده‌اند و خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. مثل تمام بازی‌ها نیاز به تمرکز کامل، ذهنیت قوی و برنده شدن داریم تا به همراه بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم باهوش بودن است و اینکه اسیر ضدحملات مس کرمان نشویم.

*صحبت با مربیان لیگ برتری درباره برنامه‌های تیم ملی؟ هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما فقط برنامه لیگ را می‌دانیم و اینکه چطور بازی‌ها برگزار می‌شوند. سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما تیم‌ها می‌دانند به چه صورت بازی‌ها برگزار می‌شوند. اگر به صحبت‌های من گوش کرده باشید، همیشه گفته‌ام منافع ملی‌مان مهم است. ما حتی امین حزباوی را با وجود اینکه دفاع وسط نداشتیم در اختیار تیم جوانان قرار دادیم. مشکلی از این بابت نداریم، چون تیم ملی ارجحیت دارد.

*تنها گزینه ایرانی کارلوس کی‌روش برای حضور در کادر فنی تیم ملی او بوده؟ قبل از هر چیزی باید از شخص کی‌روش تشکر کنم. وقتی مربی بزرگی از شما تعریف و تمجید کرده است و به‌عنوان دستیارش انتخاب می‌کند، اعتباری در دنیا خواهد بود. همیشه گفتم و باز هم تکرار می‌کنم کنار مربیان بزرگ کار کردن مثل دانشگاهی برای هر مربی خواهد بود، آنهم برای کسی که عاشق آموزش و یادگیری باشد. از این موضوع واقعاً خوشحالم و از کی‌روش تشکر می‌کنم و امیدوارم در تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *