فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: تعدادی از تروریست‌های حادثه امروز در زاهدان دستگیر شدند

22:25 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۸۹۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرذ که تعدادی از مهاجمین و تروریست‌های درگیری امروز در زاهدان دستگیر شده اند.

خبرگزاری میزان_ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خصوص حادثه امروز زاهدان گفت: هم‌زمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ که در نزدیک مصلا بود کردند.این حمله بلافاصله با واکنش سریع مأموران پلیس مواجه شد و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن اشاره به دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌ها در این درگیری بیان کرد: تعداد مهاجمان و جمعیتی که اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران کردند بالا بود که در چند هسته اقدام به تیراندازی و اقدامات تروریستی کردند.

سردار طاهری همچنین با تأیید مجروح و کشته شدن تعدادی از افراد در جریان این حادثه تروریستی افزود: تعدادی از مأموران انتظامی هم در جریان این حمله مجروح شدند. بلافاصله پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی وارد عمل شده و اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند که تعدادی از مهاجمین شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین با اقدامات انجام شده تعدادی سلاح هم به‌دست‌آمده است. آنچه مهم است تروریست بودن این افراد است که از سایر مناطق آمده و در بحث‌های تجزیه‌طلبی محرک بودند.

وی ادامه داد: با آگاهی و هوشیاری خود مردم و همکاری مردم تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از حمله به سه کلانتری خبر داد و گفت: این حملات شدید نبوده است و تنها در کلانتری ۱۶ شاهد شدت حمله و خسارات بالا بودیم.

سرار طاهری همچنین گفت که آمار رسمی کشته‌ها و زخمی‌ها در ساعات آینده اعلام خواهد شد و هم اکنون شرایط در این منطقه به سمت آرامش رفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *