مطهری: نفت تیم خوبی است، اما محکوم به برد هستیم/ خیلی‌ها از شرایط داخل زمین خبر ندارند

20:43 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۹۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نفت تیم خوبی است، اما محکوم به برد هستیم و باید 3 امتیاز را بگیریم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*این تیم بسیار خوب و سختکوش است و بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم با این فرصتی که داشتیم، آیتم‌های تمرینی خود را بتوانیم در دیدار فردا عملی کنیم. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که باید قدر هواداران را بدانیم و مقابل آن‌ها شجاعانه بازی کنیم.

*نفت تیم خوبی است اما محکوم به برد هستیم و باید 3 امتیاز را بگیریم. باید شجاعانه و فکورانه بازی کنیم و اسیر حملات و ضدحملات حریف نشویم و روز خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنیم.

*تفکرات من نمایش فوتبال رو به جلو و مالکانه است. این فوتبال نساجی است و ما دوست داریم با این روش بازی کنیم اما بستگی به شرایط بازی دارد که ما چه تاکتیک‌هایی به کار ببریم. نساجی تیم قابل احترامی است و تیم ما هم از جمله تیم‌هایی است که مالکانه بازی می‌کند.

*پایه تیم ما نمایش بازی زیبا و مالکانه است. ترکیب ما فردا مشخص می‌شود و می‌بینید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. آمادگی نفرات و شرایط تاکتیکی مهم است و خیلی‌ها از شرایط داخل زمین خبر ندارند و ما با توجه به همه شرایط سیستم بازی خود را انتحاب خواهیم کرد.

*منصوریان که به تازگی هم الیت آسیا شده، اعتبار خودش را برای همشهری بودن با رضا مهاجری نمی‌گذارد. ما حرفه‌ای هستیم و اصلا به چنین مسائلی فکر نمی‌کنم.

*ما با دل و جان برای هواداران می‌جنگیم و اصلا نمی دانم چرا در بازی فردا نیستند و امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم و تقدیم آن‌ها کنیم. هواداران ما همیشه برای ما ستاره بودند و سعی می‌کنیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *