ساپینتو: امسال تیم‌های زیادی برای قهرمانی می‌جنگند/ عملکرد داوران برای استقلال بدون اشکال نبوده

23:51 - 08 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۹۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون اشکال نبوده است و خیلی از کارشناسان این موضوع را تایید کردند.

خبرگزاری‌ میزان - به دلیل زمان پرواز تیم فوتبال استقلال به سیرجان برای مصاف با گل‌گهر، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال امکان حضور در نشست خبری را پیدا نکرد.

ساپینتو در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال به بیان نقطه نظرات خود در خصوص بازی با گل‌گهر پرداخت و گفت: لازم می‌دانم پیش از هرچیز به تیم ملی فوتبال ایران بابت ۲ بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و به ۳ بازیکن ملی‌پوش استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

وی درباره بازی با گل‌گهر اظهار کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تا اینجای لیگ بسیار خوب کار کرده است. گل‌گهر یکی از چند تیمی است که امسال برای قهرمانی می‌جنگند. تفاوتی که نسبت به سال قبل هست این موضوع است که امسال تیم‌های زیادی برای قهرمانی می‌جنگند. البته ما هم با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم. فردا با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا بازی را به سود خود کنیم.

سرمربی استقلال درباره انتظارش از داوری بازی فردا، بیان کرد: برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی بابت عملکرد داوران ضرر کردیم و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون اشکال نبوده است و خیلی از کارشناسان این موضوع را تایید کردند. فردا امیدوار و مطمئن هستم که داوران بهترین عملکرد را خواهند داشت و تصمیمات درستی می‌گیرند.

ساپینتو در پایان با اشاره به این موضوع که در جریان بازی‌ها باید احترام میان نیمکت‌ها حفظ شود، گفت: وقتی من به عنوان سرمربی کنار خط هستم، اگر زمانی لازم باشد با داور صحبت کنم، به عنوان سرمربی این کار را می‌کنم. یا اگر لازم است که صحبتی با نیمکت حریف شود، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می‌کنم. مهم این است که احترام رعایت شود. این صحبت‌ها باید با احترام کامل باشد. نباید اینطور باشد که دستیار یا فرد دیگری از نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من اجازه نمی‌دهم که از روی نیمکت تیمم کسی با سرمربی حریف صحبت کند و این انتظار را از نیمکت تیم های مقابل هم دارم. اگر دستیارانم بخواهند چیزی بگویند، باید به من منتقل کنند تا من عنوان کنم. حفظ احترام برای من خیلی مهم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *