اصلانیان: پرسپولیس مقابل تراکتور برتری آماری دارد/ حواشی و اختلاف در تیم کی‌روش معنی ندارد

0:13 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۹۵۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خط هافبک و تهاجمی قدرتمندی دارد که در مقابل هر تیمی بیشترین درصد برتری را خواهد داشت.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: همیشه دیدارهای پرسپولیس و تراکتور یکی از بهترین‌ بازی‌ها بوده و به خاطر اینکه بازیکنان خوبی در دو تیم حضور داشتند، جذاب و دیدنی از آب درآمده است. ولی این بازی به دلیل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه به طور حتم از کیفیت فنی زیادی برخوردار نخواهد بود.

وی افزود: بازی‌های که بدون تماشاگر برگزار می‌شود جذابیت زیادی ندارد و بازیکنان هم در این گونه دیدارها آنچنان ذوق و شوق ندارند. دیدار پرسپولیس و تراکتور بازی حساس و تعیین‌کننده نیم فصل اول لیگ برتر است و قطعاً بازی پرفشاری برای هر دو تیم خواهد بود.

*با حضور لوکادیا نگرانی بابت گلزنی وجود ندارد

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس نسبت به تراکتور برتری آماری دارد، عنوان کرد: پرسپولیس 5 ملی‌پوش دارد و هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. همچنین پرسپولیس خط هافبک و تهاجمی قدرتمندی دارد که مقابل هر تیمی بیشترین درصد برتری را خواهد داشت. شرایط پرسپولیس از ابتدای فصل رفته رفته بهتر شد. تراکتور هم این فصل بودجه خوبی را هزینه کرده، کادر فنی، سرمربی کاربلد و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. بر همین اساس امیدوارم این دیدار هفته هفتم لیگ برتر بازی خوبی باشد.

وی درباره مصدومیت دیاباته گفت: دیاباته مهاجم بسیار خوبی است که به خاطر مصدومیت 8 هفته از مسابقات دور خواهد بود، اما‌ با حضور لوکادیا نگرانی بابت گلزنی در خط حمله پرسپولیس وجود ندارد.

*نباید مقابل انگلیس باز بازی کنیم

کارشناس فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه و سنگال تاکید کرد: با حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، نا به سامانی‌ها جمع شد و دیگر خبری از بی‌نظمی از اردوی تیم به گوش نرسید. نکته قابل توجه دیگر تیم ملی این بود که بازیکنان 10 روز کنار هم تمرین کردند و دو نتیجه خوب مقابل اروگوئه تیم سوم آمریکای جنوبی و سنگال، قهرمان آفریقا به دست آوردند. کی‌روش طی 8 سالی که سرمربی تیم ملی بود، شناخت خوبی از شرایط فوتبال ایران دارد و از بازیکنانی استفاده کرد که قبلاً آنها را به درجات بالای فوتبالی رسانده بود. بازیکنان هم با کی‌روش همدل هستند و آنها ترسی از تیم‌های بزرگ دنیا ندارند.

اصلانیان در مورد شایعه اختلاف طارمی و آزمون گفت: در تیمی که کی‌روش سرمربی است این شایعه‌ها و حواشی معنی ندارد.

وی در پایان درباره نخستین بازی ایران در جام جهانی با انگلیس خاطرنشان کرد: دیدار با انگلیس برای ما خیلی اهمیت دارد و نباید مقابل این تیم باز بازی کنیم. همانطور که کی‌روش گفته است؛ باید در این مدت کوتاه تا جام جهانی جادو کنم. هر طور شده نباید در بازی اول مقابل این تیم قدرتمند شکست بخوریم. کی‌روش از فوتبال انگلیس شناخت زیادی دارد و منتظریم تا تاکتیک‌های خود را مقابل انگلیس توسط بازیکنان روی زمین پیاده کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *