سیدصالحی: بازیکنان خلاق پرسپولیس کارآیی لازم را مقابل تراکتور نداشتند/ بازی با سپاهان برای سرخپوشان تعیین کننده است

0:34 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۵۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با تراکتور اصلاً خوب بازی نکردند و کارآیی لازم را نداشتند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره باخت پرسپولیس مقابل تیم تراکتور اظهار داشت: وقفه اول بازی باعث شد که این دیدار کیفیت لازم را نداشته باشد و بدن بازیکنان سرد شود. بازی‌سازی جزو تفکرات پرسپولیس بود، اما بردیف، سرمربی تراکتور عمق دفاع پرسپولیس را از کار انداخت و در مرکز زمین هم راه هافبک‌های خلاق را بست و آن‌ها را از بازی خارج کرد. تراکتور موقعیت بیشتری از پرسپولیس در نیمه اول داشت و تفکرات بردیف این بود که تیمش در عقب بازی کند.

وی با اشاره به اینکه تراکتور از اشتباهات پرسپولیس استفاده کرد، یادآور شد: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با تراکتور اصلاً خوب بازی نکردند. تراکتوری‌ها نیز عمق دفاع باز پرسپولیس را نشانه گرفتند و از طریق ضد حمله توانستند گل بزنند. خطوط دفاع و دروازه تراکتور هم عملکرد خوبی داشتند. در چنین بازی‌هایی هر تیمی که اول از اشتباه حریف استفاده کند، برنده بازی می‌شود. تراکتوری‌ها هم از اشتباه پرسپولیسی‌ها بهره بردند و گل برتری و تیر خلاص را زدند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات لیگ برتر، روی عملکرد پرسپولیس تأثیرگذار بود، تصریح کرد: بله، تعطیلات و وقفه در بازی‌ها به ضرر پرسپولیس بود. عدم شادابی و نشاط در بین بازیکنان پرسپولیس مشهود بود. آنها سراسیمه بازی می‌کردند و هافبک‌های این تیم پاس اشتباه می‌دادند. همچنین بازیکنان خلاقی همانند ترابی، صادقی و رفیعی، کارآیی لازم را در خط هافبک نداشتند. در نهایت در روزی که ترابی آماده نبود پنالتی را به گل تبدیل نکرد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد یا خیر، تاکید کرد: بله، تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به شرایط ایده‌آل خود برگردند. البته بازی با سپاهان تعیین‌کننده است. این بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود و اگر پرسپولیس بتواند این بازی را ببرد فاصله‌اش را با مدعیان بیشتر می‌کند و از آن طرف هم سپاهان با پیروزی در این بازی می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود.

سیدصالحی درباره عملکرد لوکادیا در دیدار با تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتوری‌ها دوندگی زیادی داشتند و روزنه دفاعی خود را بسته بودند و اجازه حمله کردن به پرسپولیسی ها را ندادند. همچنین مدافعان تراکتور به لوکادیا اجازه ندادند که از شگرد خود استفاده کند و به سمت دروازه بچرخد و گل بزند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *