رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دادگستری گیلان: دستگاه قضایی مشکلات حقوقی و قضایی کارآفرینان را در چارچوب قانون مرتفع می‌کند

11:59 - 12 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۲۹۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: دستگاه قضایی همواره در کنار کارآفرینان ایستاده است و مشکلات حقوقی و قضایی آنان را در چارچوب قانون مرتفع خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - اولین نشست فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات بی شمار استان گیلان، اظهارکرد: قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و امکان صادرات به روسیه و کشورهای عضو اوراسیا فرصت مغتنمی جهت افزایش اشتغال زایی برای مردم گیلان است.

رئیس شورای قضایی استان با انتقاد از سوء مدیریت‌ها در استان و عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره در کنار کارآفرینان ایستاده است و مشکلات حقوقی و قضایی آنان را در چارچوب قانونی مرتفع خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: احیای مجدد کارخانه‌های پوشش و ابریشم گیلان و برگرداندن زمین رشت الکتریک به دولت نمونه ای از حمایت های دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی است که طی سالیان گذشته از چرخه تولید خارج شده بودند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با اشاره به اینکه این نشست از این پس به صورت فصلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسه در خصوص راه کارهای اشتغالزایی و استفاده از بسترها و ظرفیت‌های استان و رفع محرومیت زدایی بحث و تبادل نظر شد.

احمد آقایی همچنین با بیان اینکه استان گیلان استانی با سند کشاورزی و گردشگری است، اظهار کرد: امید است که تلاش های بیشتری در راستای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای هم جوار در جهت اشتغال جوانان این استان صورت گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *