رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فلاحت‌زاده: استقلال‌ برای پیروزی مقابل گل‌گهر با برنامه‌تر بود/ ساپینتو نباید تیمش را وارد حاشیه کند

8:45 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۳۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در آغاز لیگ آنچنان هارمونی مناسب برای برتری مقابل حریفانش را نداشت اما بازی به بازی بازیکنان با هماهنگی بیشتر در میدان حاضر شدند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار استقلال و گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال در دیدار با گل‌گهر با اینکه در زمین حریف بازی می‌کرد، برای پیروزی در این دیدار با برنامه‌تر بود و بسیار بهتر از حریفش بازی‌ کرد. در نیمه دوم ساپینتو با تعویض‌های موثر خود در جریان بازی موفق‌تر عمل کرد و در نهایت پنالتی که روی عادل حردانی رخ داد توانست ۳ امتیاز بازی را به دست آورد.

وی در مورد هماهنگی بازیکنان در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: استقلال در آغاز لیگ آنچنان هارمونی و هماهنگی مناسبی برای برتری مقابل حریفانش را نداشت، اما بازی به بازی با هماهنگی بیشتر بازیکنان، امتیازات حداکثری را به دست آورد. ساپینتو هم از بازیکنان خود شناخت لازم را پیدا کرده و از شرایط فوتبال ایران آگاهی پیدا می‌کند که به همین منظور روند رو به رشد تیم استقلال نیز ادامه پیدا می‌کند.

*رفتار ساپینتو روی بازیکنانش تأثیر منفی می‌گذارد

کارشناس فوتبال درباره دیدار استقلال و فولاد خوزستان در هفته هشتم گفت: همیشه بازی‌های استقلال و فولاد بسیار جذاب و دیدنی می‌شود و این بازی برای استقلال حتی در ورزشگاه آزادی خیلی سخت خواهد بود. جواد نکونام مربی آینده‌داری است و بازیکنان بااستعداد و خوش‌آتیه‌ای را در اختیار دارد. آنها بازی هجومی و رو به جلویی را از خود به نمایش می‌گذارند و به طور حتم این دیدار بار فنی بالایی خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص رفتارهای نامناسب ساپینتو در دیدار با گل‌گهر تصریح کرد: مربی باید همیشه برای رساندن تیمش به پیروزی و برتری مقابل حریفان از هرگونه رفتار نامناسب و ناهنجاری رفتاری دوری کند تا تیمش را وارد حاشیه نکند. ساپینتو از لحاظ فنی بسیار خوب کار می‌کند و در بین هواداران استقلال محبوبیت دارد، اما این رفتارها از نظر روحی و روانی روی بازیکنانش تأثیر منفی می‌گذارد. به طور حتم آرامش مربی در کنار زمین درصد موفقیت یک تیم را بالا می‌برد. هر چه شر و شور مربیان در کنار خط کمتر شود بازیکنان هم با تمرکز بیشتر دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده می‌کنند.

*تعداد اندکی از بازیکنان لیگ برتر در لیست نهایی کی‌روش حضور خواهند داشت

وی ادامه داد: فوتبال ایران خودش یک فوتبال احساساتی است و ساپینتو خیلی هیجانی عمل می‌کند و اگر این رفتار ادامه داشته باشد روی فوتبال استقلال هم تاثیر خواهد گذاشت.

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه اعلام لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی روی روند فنی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: مسلماً بازیکنانی که خارج از فوتبال ایران فعالیت می‌کنند از شرایط بهتری برخوردارند که در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند و برهمین اساس هر مربی هم غیر از کی‌روش باشد برای جام جهانی و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا از لژیونرها استفاده خواهد کرد. به طور حتم تعداد اندکی از بازیکنان لیگ برتر فوتبال در لیست نهایی کی‌روش در جام جهانی حضور خواهند داشت و این موضوع باعث می‌شود تا انگیزه بازیکنان لیگی نسبت به ابتدای لیگ کمتر شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال ساپینتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *