آزار و سوءاستفاده جنسی در بخش مراقبت‌های بهداشتی انگلیس

9:02 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۱۰۲
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
آزار و سوءاستفاده جنسی در اماکن عمومی مانند دانشگاه‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی و بیمارستان‌ها در انگلیس به بحرانی جدی تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان – موضوع آزار و سوءاستفاده جنسی در انگلیس به معضلی جدی برای اقشار مختلف در مکان‌ها و مشاغل متفاوت تبدیل شده است.

به گزارش «گاردین»، آزار و اذیت، سوءاستفاده و تجاوز جنسی در بخش مراقبت‌های بهداشتی و بیمارستان‌های انگلیس نه تنها مراجعان و بیماران زن، بلکه پزشکان، پرستاران و کارکنان زن شاغل در این بخش را نیز با دشواری‌های جدی مواجه کرده است.

رشد رفتارها و آزارهای جنسی در بیمارستان‌های انگلیس به ایجاد کارزاری در محکومیت این معضل منجر شد.

پزشکان زنی که کارزار مذکور را راه اندازی کردند تلاش دارند تا وضعیت هولناک آزار و اذیت و تجاوز جنسی در بخش مراقبت‌های بهداشتی در انگلیس را افشا کنند.

این در حالی است که این افراد همزمان به موضوع تبعیض جنسی در حرفه خود نیز انتقاد دارند.

آن‌ها تاکید دارند که آزار و اذیت و سوءرفتار جنسی علیه پزشکان در بیمارستان‌های انگلیس مانند دیگر اشکال تبعیض در این نهاد اعم از نژادپرستی مورد بی توجهی مسئولان و مقام های مربوطه قرار گرفته است.

در عین حال، «professionalstandards» در گزارشی درباره آزار و اذیت و تجاوز جنسی در بخش مراقبت‌های بهداشتی انگلیس، تاکید کرد که شواهد ناشی از بررسی‌ها و تحقیقات به شکل فزاینده ای تایید می‌کنند که آزار جنسی و دیگر اشکال سوء استفاده در بخش بهداشت و مراقبت گسترده است.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهند که بین 38 تا 52 درصد از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی چنین موضوعی را تجربه کرده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *