رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی/ موج گسترده بازداشت فلسطینی‌ها

11:50 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۸۹۱
صدها شهرک‌نشین در میان تدابیر شدید امنیتی به مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری میزان - صدها شهرک‌نشین روز سه شنبه در میان تدابیر شدید امنیتی و حضور پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش «قدس»، حدود هزار شهرک‌نشین در اولین ساعت هجوم صبحگاهی در قالب چندین گروه به مسجد الاقصی یورش برده و وارد صحن‌های این مسجد شدند.

شهرک‌نشینان از ورودی غربی مسجد وارد صحن‌های الاقصی شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینی‌های زیر 40 سال به مسجد الاقصی ممانعت کرد و آنها را به زور از دروازه‌های این مسجد بیرون راند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از صبح امروز بازداشت فلسطینیان در جریان یورش و تهاجم به کرانه باختری و قدس اشغالی را در میان محاصره و درگیری مستمر اردوگاه «شعفاط» برای چهارمین روز آغاز کردند.

در نابلس، نیروهای اشغالگر «عامر محمود حمایل» 26 ساله و «اسعید محمد سلیمان معلا» 28 ساله را پس از تفتیش خانه‌هایشان در شهر «بیتا» در جنوب نابلس بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین در ادامه به روستای «کفر قلیل» در جنوب نابلس یورش بردند و «احمد عادل القونی» را پس از تفتیش خانه او بازداشت کردند.

در «جنین»، نیروهای اشغالگر «عماد حسن صدقه»، جوان فلسطینی را پس از هجوم به روستای «انزا»، در حالی که حضور نظامی خود را در مجاورت روستاها و شهرهای «اوجا»، «ارابه»، «فهمه»، «الزاویه»، «مرکه» و «کفر رای» تشدید کردند، بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین در «بیت لحم»، «عدی محمد زواره» 21 ساله، اهل روستای «زعترا» در شرق بیت لحم و «احمد سلتی ثوابیتا» 23 ساله از شهر «بیت فجار» در جنوب بیت لحم را پس از یورش به خانه‌هایشان بازداشت کردند.

همچنین در قدس اشغالی، «ایمن سرنده»، «جمال التمیمی» و پسرش «خالد» اهل شهر «عناتا» بازداشت شدند.

در همین حال، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیستی را در ایست بازرسی «دوتان» هدف تیراندازی قرار دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *