اسناد مالکیت بخش زیادی از اراضی نیروی هوایی استان بوشهر پس از 50 سال با اقدامات سازمان ثبت صادرشد

14:40 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۱۱۵۶
بعد از حدود 50 سال بخش عظیمی از اسناد اراضی مربوط به نیروی هوایی بوشهر با اقدامات سازمان ثبت صادرشد و از سال 1400 تا کنون حدوداً 770 سند مالکیت برابر هزار و 140 هکتار به مجموعه نیروی هوایی بوشهر اهدا شده است.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان بوشهر از سوی رئیس کل دادگستری این استان، معاون استاندار و مسئولان قضایی مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از مراسم استقبال و در بدو ورود به استان بوشهر با حضور در محل گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

در ادامه این سفر یک روزه جلسه ای در نیروی هوایی استان بوشهر به میزبانی امیر صدقی فرمانده نیروی هوایی بوشهر پایگاه ششم شکاری برگزار شد که در این جلسه از اقدامات سازمان ثبت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حسن بابایی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده و مسئولان این مجموعه گفت: رفع تمام دغدغه‌های حاشیه‌ای و مسائل پیرامونی این مجموعه‌ها وظیفه ما است. این پایگاه اولین پایگاه‌هایی است که اگر تهدیداتی وجود داشته باشد جلوی تهاجمات دشمن را می‌گیرند همانطور که در زمان جنگ نیز این‌گونه بوده است.

وی افزود: در مجموعه نیروی هوایی بوشهر باید تا آخرین سند، ثبت اسناد با همین حرکت جهادی انجام شود زیرا یکی از فواید صدور این اسناد دارد این است که بخش عمده‌ای از پرونده‌ها در دادگاه که مربوط به این موارد بود و نیروی هوایی را درگیر می کرد توسط این اسناد حل و فصل شد.

فرمانده نیروی هوایی بوشهر بیان کرد: سازمان ثبت در یک اقدام جهادی بعد از حدود 50 سال بخش زیادی از اسناد اراضی مربوط به نیروی هوایی بوشهر را با سختی و مشقتی که داشت صادر کرد.

وی افزود: تثبیت مالکیت‌های مربوط به این مجموعه با یک اقدام خوب از سوی سازمان ثبت جدی گرفته شد و این امر باعث شده است که دغدغه‌های حاشیه‌ای این مجموعه کاهش پیدا کند.

گفتنی است که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز نیز بخش دیگری از اسناد اراضی مربوط به نیروی هوایی بوشهر را به پایگاه هوایی اهدا کرد.

لازم به ذکر است که حدودا سه ماه فعالیت شبانه‌روزی یک اکیپ ۷ نفر در سازمان ثبت اسناد باعث شد که اقدامات بسیاری انجام شود با توجه به اینکه مجموعاً هزارو 850 هکتار مساحت نیروی هوایی بوشهر است از سال 1400 تا کنون حدوداً 770 سند مالکیت برابر با هزار و 140 هکتار صادر و به مجموعه نیروی هوایی بوشهر اهدا شده است و امروز نیز بخشی دیگر توسط رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نیروی هوایی بوشهر اهدا شد.

از برنامه‌های دیگر سفر یک روزه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به بوشهر دیدار با استاندار، دیدار با امام جمعه، حضور در شورای قضایی استان، بازدید از مجموعه‌های ثبت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *