رئيس كل دادگستری اصفهان: نيروی انتظامی بازوی پرتوان دستگاه قضايی در امر اجرای عدالت است

12:48 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۴۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نيروی انتظامی در اجرای عدالت بازوی پرتوان دستگاه قضاست و به‌عنوان ضابط در مراحل رسيدگی به پرونده‌ها و اجرای احكام نقشی مهم ايفا می كند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين اسدالله جعفری ضمن گراميداشت هفته نيروی انتظامی، يكی از مهم‌ترين دلايل كينه‌توزی های دشمنان عليه ملت ايران را اقتدار و پيشرفت نظام دانست و اظهار کرد: اقتدار و پيشرفت همه‌جانبه نظام با وجود همه تحريم‌ها، تهديد‌ها و فشارهای جهانی، دشمنان و بدخواهان ملت شريف ايران را روز‌به‌روز كينه‌توز‌تر و عصبانی تر می كند و با تحليل‌ها و پيش‌بينی های غلط همواره در فكر بر‌اندازی نظام هستند اما هربار از مردم ايران، سيلي محكم‌تری خورده‌اند.

وي افزود: اراده خداوند متعال بر‌ اين بوده كه اين انقلاب با رهبری امام راحل (ره) به ثمر بنشيند و در ادامه با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری از گردنه‌های سخت به سلامت عبور کند و به‌عنوان مهم‌ترين و اثرگذارترين كشور خاورميانه در جهان نيز جايگاه ويژه ای به‌دست آورد و همان اراده پروردگار اين انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت ابن الحسن (عج) خواهد رساند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از نيروی انتظامی به‌عنوان بازوی دستگاه قضايی ياد كرد و اذعان کرد: نيروی انتظامی در اجرای عدالت بازوی پرتوان دستگاه قضا است و به‌عنوان ضابط در مراحل رسيدگی به پرونده‌ها و اجرای احكام نقشی مهم ايفا می كند و با انجام بيشترين ماموريت‌ها، دستگاه قضايی كشور را در جهت احقاق حق ياری می‌کند.

در پايان اين نشست با اهدای لوح به تعدادی از افسران يگان حفاظت از رشادت‌ها و زحمات‌شان تقدير به‌عمل آمد.در اين نشست كه با حضور دادستان عمومی و انقلاب مركز استان، تعدادي از افسران يگان حفاظت دادگستری و حضور بر خط روسای دادگستری ها و دادستان‌های حوزه های قضايی استان برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *