رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقتدا صدر از برهم زنندگان امنیت عراق اعلام برائت کرد

16:41 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۶۱۲
وزیر صدر با انتشار پیامی در فضای مجازی نشت: صدر از کسانی که به گفته او با تشکیل گروههای نظامی بدنبال برهم زدن نظم و قانون در این کشور هستند، اعلام برائت می کند.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق "واع"، محمد صالح العراقی از چهره های نزدیک به صدر که در عراق از او به "وزیر صدر" نیز یاد می شود، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه برخی می خواهند با تشکیل گروه های ویژه نظامی قانون را نقض کرده و امنیت عراق را برهم بزنند، نوشت: بر همین اساس، رهبر جریان صدر اعلام کرده است که جریان صدر از چنین رفتاری حتی در برخورد با افراد فاسد اعلام برائت می کند؛ چه برسد به دیگران.

وی در این راستا ادامه داد: ما در برابر خدا و ملت عراق از آنها اعلام برائت می کنیم و ما از همه درخواست می کنیم تا با ما همکاری کنند تا از یک سو در موردشان اطلاع رسانی کرده و از سوی دیگر به آنان ملحق نشویم.

صالح العراقی با بیان اینکه افرادی که چنین کارهایی انجام می دهند، در تضاد با تمامی ادیان آسمانی و قوانین وضع شده و تمامی ساختارهای اخلاقی و اجتماعی قرار دارند، اشاره ای به نام فرد یا طرف هایی که می خواهند با تشکیل چنین گروههایی امنیت و ثبات عراق را برهم بزنند، نکرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: صدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *