ظهور یک «فرقه نوپا» در کشور درخت افرا/ منافقین در صدد پیوند سر حامد اسماعیلیون روی بدنه بی جان گروهک آلبانی نشین/ حلقه‌های وصل دندانپزشک ایرانی – کانادایی به بزرگترین ناقض حقوق بشر را بهتر بشناسید

8:02 - 02 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۷۸۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بررسی پشت پرده تحرکات اخیر حامد اسماعیلیون که این روزها نام وی به کرات شنیده می‌شود، زوایای پنهانی از ارتباطش با گروهک تروریستی منافقین و اشخاص و نهادهای ضد ایرانی را برملا می‌کند.

خبرگزاری میزان – جنگ ترکیبی و هیبریدی که مستکبران به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی علیه مردم ایران تریب داده‌اند، علاوه بر هسته‌های مرکزی که در سرویس‌های جاسوسی آنها مستقر است، دارای نمادهای ظاهری هم هست؛ از شبه‌رسانه‌ سعودی «اینترنشنال» تا بنگاه «بی‌بی‌سی» که با پول مالیات شهروندان انگلیسی فعالیت می‌کنند و عملاً به  ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران تبدیل شده‌اند تا برخی عمله‌ها و شومن‌های مزدور که صدها هزار دلار برای پمپاژ دروغ و تهدید امنیت روانی مردم ایران در آنسوی مرزها دریافت کرده‌اند.  

در این میان اخیرا یک نام به کرات مطرح شده و آن کسی نیست جز «حامد اسماعیلیون»؛ فردی که پدر و همسر دو تن از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است؛ سانحه‌ای که در دی ماه 98 رخ داد و جمهوری اسلامی ایران ضمن بررسی فنی سانحه و پیگیری ابعاد کیفری آن، به خانواده‌های جان‌باختگان غرامت پرداخت کرد. اما گویی «حامد اسماعیلیون» سودای دیگری دارد و قصد کرده از پدر قربانی یک سانحه هوایی، خود را به نماد و مظهر اپوزیسیون ضدایرانی تبدیل کند.

رفتارهای مخرب و ناهنجاری‌های اسماعیلیون در قامت پدر یکی از قربانیان سانحه هوایی مزبور به حدی بود که صدای اعتراض دیگر خانواده‌های قربانیان را نیز درآورد و آنها در مطلبی از رفتار‌های حامد اسماعیلیون انتقاد کردند و او را «تمامیت‌خواه» نامیدند.

تندروی‌های اسماعیلیون در اقدامات ضد ایرانی به حدی است که حتی صدای عناصر تابلودار ضدانقلاب را هم درآورده است؛ تا جایی که آنها به این اعتقاد رسیده‌اند که اسماعیلیون همسر و دختر مرحومه خود را بهانه کرده‌ و در سودای مطامع سیاسی و کسب بودجه‌های هنگفت از دوّل و مراکز غربی است و با لشکر سایبری و ترول‌ها و ربات‌های مجازی، فرقه جدیدی را راه انداخته و سعی دارد با برند خود آن را معرفی کند. 

اندکی جستجو در فضای مجازی نشان می‌دهد حامد اسماعیلیون با گستره‌ای از فعالیت‌های ضد ایرانی نه از درخواست برای تحریم مردم ایران و نرساندن دارو به کودکان معصوم بیمار در ایران گذشته و نه در امضای طومار برای اخراج سفرای ایران و جلوگیری از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر بی نقش و اثر بوده است؛ در همه تحرکات مذبوحانه ضدایرانی این روزها اگر تامل و تعمقی و اندکی جستجو صورت بپذیرد قطعا اثر حامد اسماعیلیون دیده خواهد شد.

نام «کودکان پروانه‌ای» به کرات در رسانه‌ها مطرح شده است؛ کودکانی که به سبب یک بیماری، پوست‌شان مانند بال‌های نازک پروانه به شدت شکننده است و با اندکی تماس دچار تاول‌های آبکی یا خونی شده و با پیشروی زخم، به تدریج بافت پوست‌شان از بین می‌رود؛ واردات پانسمان مخصوص این کودکان معصوم به دلیل تحریم دارویی رژیم آمریکا علیه مردم ایران ممنوع است؛ حامد اسماعیلیون یکی از طرفداران پروپاقرص این تحریم‌ها علیه مردم ایران است و از هر موضع‌گیری، سخنرانی، نامه، مکاتبه و طوماری برای تحریم مردم ایران حمایت می‌کند. 

در اردیبهشت 99، اسماعیلیون کمپینی راه‌اندازی کرد و در آن از کشورهای خارجی خواست جلوی پروازها به ایران را بگیرند. برخی از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند یا برای تحصیل و اشتغال خارج از ایران هستند به این کمپین واکنش نشان دادند و به این نکته اشاره کردند که اگر آسمان ایران تحریم شود دیگر نمی‌توانند به ایران سفر کنند و خانواده‌های خود را ببینند. یکی از کاربران توئیتر با اشاره به همین مطلب نوشت: «بهتر است اسماعیلیون به جای مردم، از خودش مایه بگذارد.»

در همین رابطه نیز یک کاربر توئیتری دیگر نیز نوشته بود:«تحریم هوایی یک کشور فقط بحث مسافر نیست؛ از زنجیره تأمین دارو تا مواد اولیه صنعت به شدت متأثر می‌شه. بخش سلامت بیشترین آسیب رو می‌بینه و ماهیت تحریم هوایی با بمباران یکی است».

اما علاوه بر بیماران و ایرانیان مقیم خارج، طرفداران ورزش و بویژه ورزش محبوبی همچون فوتبال نیز از ولع تحریم‌طلبی‌های حامد اسماعیلیون بی‌نصیب نمانده‌اند؛ او حرص اعمال تحریم علیه ایران را در خردادماه سال جاری تا فدراسیون فوتبال کانادا هم برد و شرایط را برای سیاستمداران کانادایی به قدری سخت کرد که این کشور که خود دعوت کننده تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی بود با تحرکات و تبلیغات سوء اسماعیلیون مجبور به لغو مسابقه شد.

اغتشاش رسانه‌ای و میدانی حامد اسماعیلیون برای بالا آوردن نام ایران در لیست تحریم‌های اخیراً شکل جدیدی به خود گرفته است. دندانپزشک ایرانی – کانادایی برای تعلیق فوری فدراسیون فوتبال ایران و محروم کردن تیم ملی ایران از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، یک تقاضای رسمی به فیفا ارائه کرده است.

دایره اقدامات ضدایرانی اسماعیلیون به موارد فوق‌الذکر منحصر نیست؛ او اخیراً با همراهی فردی به نام «کاوه شهروز» که خود را یک وکیل می‌نامد، کارزاری را برای اخراج سفرای ایران از نهادهای بین‌المللی و برخی کشورها به راه انداخته است؛ کارزاری که به گفته «جیسون برادسکی» مدیر سیاستگذاری سازمان جنگ‌طلب و ضدایرانی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» هدفش منزوی کردن ایران از نظر دیپلماتیک و فشار تحریمی بیشتر به مردم ایران است. اما بسیاری از ایرانیان خارج از کشور به این اقدام حامد اسماعیلیون و کاوه شهروز اعتراض کرده‌اند و اعلام داشته‌اند که این کار سبب اخلال در امور کنسولی آنها می‌شود و موجب می‌گردد در تمدید گذرنامه و اخذ شناسنامه دچار مشکل ‌شوند.

به طور کلی، حجم تحرکات و اقدامات ضدایرانی حامد اسماعیلیون به قدری گسترده شده که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند به زودی باید منتظر درخواست وی برای حمله نظامی به مردم ایران شد. البته نگاهی به حامیان و نزدیکان اسماعیلیون این گزاره را تایید می‌کند؛ عباس میلانی مسئول بخش مطالعات ایران در دانشگاه استنفورد آمریکا از جمله حامیان و اصطلاحاً بادکنند‌گان اسماعیلیون است؛ میلانی با مؤسسه هوور نیز ارتباط تنگاتنگی دارد؛ هوور مؤسسه‌ای متشکل از ژنرال‌ها و دیپلمات‌های محافظه‌کار(نئوکان) و جمهوریخواه آمریکایی است که به شدت حامی ایده حمله نظامی به مردم ایران هستند. البته  تصمیم‌گیرندگان اصلی در رژیم آمریکا از اقتدار نظامی ایران آگاه هستند و می‌دانند که حمله نظامی به ایران یک حماقت بزرگ است که دودمان آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا را به باد خواهد داد. 

 

اما همانطور که اشاره شد، حامد اسماعیلیون حامیان و هدایت‌کنندگانی دارد؛ این حامیان و هدایت‌کنندگان شامل گروهک‌ها و اشخاصی می‌شود که دستانشان تا مرفق به خون پاک مردم ایران آلوده است و سعی دارند اسماعیلیون را از قامت پدر یک قربانی سانحه هوایی به لیدری ضدایرانی تبدیل کنند و برای او فرقه‌سازی کنند.  

یکی از گردانندگان حامد اسماعیلیون که به او برای پیشبرد اقدامات ضدایرانی امر و نهی می‌کند، سیاستمداری کانادایی به نام «اروین کاتلر» است؛ کاتلر که وزیر سابق دادگستری کاناداست به عنوان شخص اول لابی اسرائیل در کانادا شناخته می‌شود؛ وی در کارنامه کاری خود فعالیت در کمپین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» به عنوان مشاور را نیز دارد؛ کمپین مزبور آشکارا حامی حمله به مردم ایران است؛ «شلدون ادلسون» میلیارد آمریکایی – صهیونیستی و ساپورتر این کمپین در سال 1392 در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی گفته بود باید داخل ایران بمب اتم انداخت! «توماس کاپلان» از دیگر حامیان مالی و گردانندگان کمپین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نیز تمایلاتی مشابه ادلسون دارد.

اما کاتلر کانادایی که گرداننده رفتارها و اقدامات ضدایرانی اسماعیلیون است، علاوه بر لابی اسرائیل در کانادا و گروه جنگ‌طلب «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» به گروهک تروریستی منافقین نیز مرتبط است؛ کاتلر زمانی وکیل این گروهک تروریستی بوده و گفته می‌شود مریم رجوی سرکرده این گروهک را به پارلمان کانادا برده است؛ کاتلر در کمپ تروریست‌های منافقین در آلبانی نیز حضور داشته است.

در 13 جولای 2020 همایشی ضدایرانی در کانادا با محوریت اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران برگزار گردید و در این نشست حامد اسماعیلیون و اروین کاتلر در کنار هم حضور داشتند.

کاتلر فقط یکی از حلقه‌های پیوند اسماعیلیون به گروهک تروریستی منافقین است؛ اسماعیلیون از طریق کاوه شهروز نیز به گروهک بدنام و تروریستی منافقین وصل می‌شود؛ شهروز همان به اصطلاح وکیلی است که طومار یا پتیشن اخراج سفرای ایران و منزوی کردن دیپلماتیک کشورمان با هدف افزایش فشار تحریمی علیه مردم ایران را از طرف اسماعیلیون تدوین و منتشر کرده است.

شهروز فردی است که پیوسته و مدام در سخنرانی‌ها و مقالات متعدد از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران حمایت می‌کند؛ او در سال 2019 طی مقاله‌ای در «نشنال پست کانادا» از ایده افزایش فشار تحریمی علیه مردم و شهروندان ایرانی حمایت کرد.

شهروز همچنین سال‌ها برای مؤسسه‌ای ضدایرانی در کانادا موسوم به MLI کار می‌کرد. وی در مهر 98 از جمله دیدارکنندگان با «برایان هوک» بود؛ هوک که مسئولیت میز ایران در دولت ترامپ را برعهده داشت سیاست‌های خصمانه و تحریمی علیه مردم ایران را تحت عنوان «فشار حداکثری» به پیش می‌برد؛ سیاست‌هایی که هدف اصلی‌اش جلوگیری از رسیدن غذا و دارو به مردم ایران بود.

همچنین گفته می‌شود یکی از خویشاوندان نزدیک شهروز از جمله اعضای گروهک تروریستی منافقین در ایران بوده است که به سبب جنایاتی که در ابتدای انقلاب علیه مردم ایران انجام داده بود، محاکمه شد.

شهروز با «اروین کاتلر» و «تری گلاوین» عناصر اصلی لابی اسرائیل در کانادا نیز روابط تنگاتنگی دارد و این دو عنصر صهیونیست را «مربی» و «مرشد» خود می‌داند.

شهروز طی توئیتی در سال 2020 صریحاً به تمجید از اروین کاتلر عنصر صهیونیست و لابی‌من منافقین در کانادا پرداخت و به شاگردی او افتخار کرد.

«اروین کاتلر» و «تری گلاوین» در سال 2009 برای خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی مدنظر آمریکا - با همکاری افرادی نظیر «آلن درشویتز» از شخصیت‌های ضدایرانی آمریکایی و از کلای ترامپ-  تلاش وافری را به خرج دادند و این مهم در مقاله روزنامه صهیونیستی جروزالم‌‌ پست نیز مورد اشاره قرار گرفت.  به عبارت دیگر «کاتلر» و «گلاوین» که لابی‌من‌های اصلی رژیم اسرائیل در کانادا هستند، با حمایت‌های سیاسی و تبلیغاتی سردمداران رژیم صهیونیستی زمینه خروج نام منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی مدنظر آمریکا را فراهم آوردند.

از دیگر موارد همکاری میان «کاتلر» و «کاوه شهروز» و سابقه شناختی آنها می‌توان به مقاله مشترکی اشاره کرد که آنها در سال 2013 در پایگاه «گلوب اند میل» با عنوان «6 راهی که کانادا می‌تواند به ایران کمک کند» نوشته‌اند.

«تری گلاوین»، از دیگر افرادی که «کاوه شهروز» به آشنایی با او افتخار می‎کند نیز از دیگر حامیان گروهک تروریستی منافقین به شمار می‌رود؛ به عنوان مثال «گلاوین» در سال 2009 طی یادداشتی خواستار خارج شدن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست تروریسم مورد نظر آمریکا است.

حالا در پازل جدید تعریف شده قرار است اروین کاتلر و اعضای باند صهیونیستی‌اش در کانادا از جمله کاوه شهروز که ارتباطات تنگاتنگی با گروهک تروریستی منافقین نیز دارند، فردی همچون حامد اسماعیلیون را اصطلاحاً ترویج و پروموت کنند و او را به یک نماد برای اقدامات ضدایرانی‌شان تبدیل کنند؛ در این خیمه‌شب‌بازی مشترک میان صهیونیست‌ها یعنی بزرگترین ناقضان حقوق بشر و منافقین عناصر اجاره‌ای و اتوبوسی و ترول‌های مجازی نیز مشارکت دارند.

اینجاست که حامد اسماعیلیون از یک دندانپزشک ایرانی - کانادایی به یک لیدر نمادین و پوشالی عناصر ضدایرانی تبدیل می‌شود؛ کارویژه او مشخص است و از اتاق فکر مشترک صهیونیست‌ها و منافقین تجویز شده است ؛ این فرد باید همچون عروسکی کوکی هر آنچه در مخیله صهیونیست‌ها و منافقین است را بر زبان آورد؛ در این مرحله او موظف است با تحریک احساسات و عواطف مخاطبان که عمدتا ایرانیان خارج از کشور هستند، به تهییج آنان بپردازد و به تدریج این تهییج‌شدگی را به داخل ایران انتقال دهد؛ اسماعیلیون که نشان داده استعداد بالایی در بروز رفتارهایی مغایر با منافع ملی ایرانیان دارد، در مراحل بعدی پازل‌های دیگری از نقشه و توطئه مشترک منافقین و صهیونیست‌ها را پیاده خواهد کرد؛ او اگرچه هنوز دستور دریافت نکرده که مستقیماً علیه تمامیت ارضی و وحدت ملی ایرانیان سخن بگوید اما با توجه به اینکه صریحاً خواستار تحریم مردم ایران و انزوای دیپلماتیک کشور ما و جلوگیری از انجام پروازهای خارجی به ایران شده، این چراغ سبز را به گردانندگان و هدایت‌کنندگان خود نشان داده که برای طرح ادعاهای گزاف‌تر که در زمره رویاهای مشترک صهیونیست‌ها و منافقین است، از آمادگی کامل برخوردار است و می‌تواند پابه‌پای شبه رسانه‌ای نظیر سعودی‌اینترنشنال با بودجه‌های میلیون دلاری، اغراض باند تبهکاران ضدایرانی را به پیش ببرد و قند را در دل تروریست‌های آلبانی‌نشین و مرتجعین سعودی و سردمداران کودک‌کش رژیم صهیونسیتی آب کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *