رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئيس كل دادگستری اصفهان: كيفرخواست 46 پرونده قضايی متهمان اغتشاشات اخیر صادر شد

16:01 - 02 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۰۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئيس كل دادگستری اصفهان از طی شدن مراحل تحقيقات مقدماتی 46 پرونده قضايی مربوط به متهمان اغتشاشات اخير استان در دادسرا خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری بيان کرد: تحقيقات مقدماتی 46 پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخير استان اصفهان در دادسرا به پايان رسيده و با صدور كيفرخواست برای رسيدگی به دادگاه ارسال شده است.

وی همچنين به آزادی تعدادی از افراد دستگير شده در ناآرامی ها اشاره و تصريح كرد: تعدادی از افراد دستگير شده در ناآرامی ها با شرایط مختلف نظیر افراد کم سن و سال با حضور خانواده با اخذ تعهد در مراجع ضابطان، کفالت و وثيقه آزاد شده اند؛ اين افراد عموما كسانی بوده اند كه نقش و تاثير چندانی در اغتشاشات و تخريب اموال عمومی نداشته اند.

رئیس کل دادگستری اصفهان از تشكيل جلسات رسيدگی به پرونده‌های مربوط به اغتشاشات در شعب ويژه در وقت های فوق‌العاده خبر داد و افزود: برگزاری دادگاه تعدادی از اين پرونده ها به صورت علنی خواهد بود كه دادگستری استان مقدمات برگزاری آن را فراهم کرده و در تمامی مراحل اطلاع‌رسانی لازم، به‌عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

تبیین و تشریح عوامل شکست و هزیمت دشمن در اجرا و پیشبرد پروژه تهدید امنیت ایران اسلامی در اتفاقات اخیر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *