رئیس کل دادگستری بوشهر به مشکلات مراجعان به مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر رسیدگی کرد

8:34 - 04 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۸۳۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر در جریان مشکلات برخی از مراجعان قرار گرفته و برای انجام امور آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف بوشهر ضمن دیدار با همکاران با حضور در شعب و بررسی آمار پرونده ها از روند فعالیت‌ های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.

وی افزود: رسالت و هدف اصلی شورای حل اختلاف نهادینه کردن  فرهنگ صلح و سازش بین مردم است  که باید با تلاش مضاعف  و با استفاده از کلیه ظرفیت ها درصد صلح و سازش را در تمامی حوزه ها افزایش دهیم .

 مهرانگیز با تاکید بر تلاش بیشتربرای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات بین طرفین پرونده‌ها، بیان کرد: در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی کاهش جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شوراهای حل اختلاف، نهادها و معتمدان می توان استفاده کرد تا اینگونه پرونده‌ها به سرانجام رسند.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با پاسخ به سوالات برخی از ارباب رجوع در شعب در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و جهت مرتفع شدن مشکلات و تسریع در انجام امور آنها دستورات لازم صادر کرد.

مهرانگیز همچنین از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و واحد امور فرهنگی دادگستری بوشهر نیز بازدید کرد.

بیشتربخوانید:

رئیس کل دادگستری بوشهر از دادگاه‌های حقوقی و عمومی بوشهر بازدید کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *