اقدامات شبه رسانه‎های لندنی مصداق تشویق به تروریسم

11:05 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۴۸۸۶۲۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
یک کارشناس مسائل سیاسی اقدامات شبه رسانه های لندنی را مصداق تشویق به خشونت و تروریسم توصیف کرد.

«محمد صادق کوشکی»، کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با میزان، گفت: براساس تعریف تروریسم و جنگ، اقدامات شبه رسانه‌های لندنی در جریان اغتشاشات اخیر تشویق به تروریسم و فرماندهی جنگ بوده است.

وی با بیان اینکه اغتشاش‌های اخیر به شدت رسانه محور بوده است، اظهار کرد: راهبری این اغتشاشات بر عهده شبه رسانه‌های لندنی و فضای مجازی بود؛ شبه رسانه‌های لندنی در راسشان سعودی اینترنشنال به عنوان فرمانده عمل می‌کردند.

«کوشکی» با اشاره به اینکه رسانه‌های لندنی بودند که تعیین می‌کردند چگونه اغتشاش شود، بیان کرد: این شبه رسانه‎ها حتی جزئیات این که این اغتشاشات باید صورت بندی مسلحانه داشته باشد یا این که در جریان اغتشاش‌ها کوکتل مولوتف باید پرتاب شود، منتشر می‎کردند.

به گفته این استاد دانشگاه، شبه رسانه‌های مذکور در حال حاضر در حکم یک دشمنی جدی که آسایش، مقدسات، وفاق، مسائل اقتصادی و امنیت جامعه را تحت الشعاع قرار داده، عمل می‌کنند.

وی می‎گوید که اکنون سعودی اینترنشنال و بی بی سی فارسی تشویق به اقدامات تروریستی نمی‌کنند بلکه فراتر از تروریسم فرماندهی جنگ تمام عیار علیه ایران را برعهده دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری گفت: در کوتاه مدت باید از راهکارهای فنی استفاده کرد تا شر امواج مخرب شبکه‌های لندنی مشخصا سعودی اینترنشنال، بی بی سی و ...، از سر کشور کم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *