سخنگوی قوه قضاییه شهادت تعدادی از زائران حرم شاهچراغ را تسلیت گفت

10:57 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۰۶۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سخنگوی قوه قضاییه شهادت تعدادی از هموطنان را در حرم شاهچراغ تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان- مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه شهادت تعدادی از هموطنان را در حرم شاهچراغ تسلیت گفت.

در پیام سخنگو قوه قضاییه آمده است:

باسمه تعالی

بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست های جنایتکار بیرون آمده و با هتک حرمت حریم آل‌الله، زائران و محبان ولایت علوی را در حریم ملک پاسبان حضرت احمد بن موسی علیه السلام به خاک و خون کشید.

این جنایت خونین بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با مکتب اسلام ناب، باورهای حقیقی و ریشه‌دار مردم عزیز و ایران مقتدر به خوبی عیان ساخته است؛ همان ناجوانمردانی که امروز در نقاب های گوناگون امنیت ملی ، آرامش، رفاه و سلامت مردم عزیز ما را دستمایه اغراض شیطانی خود را قرار داده و از ریختن خون زن و کودک بی گناه نیز ابایی ندارند. اما به یقین؛ ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانش متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی خواهد نمود.

اینجانب شهادت زائران خوش‌عاقبت حرم مطهر و مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السّلام) را به محضر حضرت ولیّ‌عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‌ الشریف)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم هموطنان به ویژه مردم شهیدپرور شیراز و خانواده مکرم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت وتعزیت عرض نموده و از حضرت احدیت صبر و اجر برای بازماندگان و همچنین برای مجروحین، شفای کامل و عاجل مسألت دارم.

آمران و عاملان این جنایت نیز بدانند که عقوبت و مجازات سختی که به اذن خدای متعال، به زودی در این دنیا گریبانگیر آن ها می‌شود؛ مقدمه‌ی همان خذلان و رسوایی است که تا ابد به آن دچار خواهند بود.

نسأل اللّه منازل الشّهداء و معايشة السّعداء و مرافقة الأنبياء

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *