رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام امیرعبداللهیان به وزرای خارجه الجزایر و ترکیه

15:01 - 08 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۵۴۲
وزیر امور خارجه با انتشار پیام‌هایی جداگانه به وزرای خارجه الجزایر و ترکیه سالگرد انقلاب الجزایر و روز ملی جمهوری ترکیه را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان – «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه با ارسال پیامی‌ به «رمطان لعمامره»، وزیر خارجه و اتباع الجزایری خارج از کشور جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد آغاز انقلاب رهایی بخش جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر را به وی، دولت و ملت بزرگ الجزایر تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار کرد: امیدوارم با مساعی مجدانه مسئولین دو کشور شاهد رشد و توسعه بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین در همه عرصه‌های بین المللی و منطقه ای باشیم.

وزیر امور خارجه همچنین با ارسال پیامی‌ به «مولود چاووش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه فرا رسیدن روز ملی جمهوری ترکیه را به وی، دولت و ملت بزرگ ترکیه صمیمانه تبریک گفت.

در پیام «امیرعبداللهیان» آمده است: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بر پایه اشتراکات فراوان فرهنگی، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی همواره دوستانه و برادرانه و بر اساس احترام متقابل بوده است؛ امیدوارم این روابط دیرینه و دوستانه، در راستای منافع دو ملت ایران و ترکیه و در جهت تحکیم صلح، ثبات و آرامش در منطقه بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *