تشریح ماجرای فوت دکتر پریسا بهمنی توسط دادستان تهران/ صالحی: مرحومه بر اثر تصادف درگذشته است

17:44 - 08 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۴۷۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صالحی دادستان تهران گفت: در معاینات پزشکی هیچ گونه آثار تیرخوردگی و اصابت گلوله در بدن مرحومه یافت نشد.

خبرگزاری میزان – در پی تجمع روز چهارشنبه چهارم آبان در مقابل سازمان نظام پزشکی کشور، در ادامه پروژه کشته‌سازی، ادعا شد یک شهروند به نام دکتر پریسا بهمنی به ضرب گلوله کشته شده است.

علی صالحی دادستان تهران در خصوص فوت دکتر پریسا بهمنی بیان کرد: فوت خانم بهمنی هیچ ارتباطی با تجمعات در مقابل سازمان نظام پزشکی نداشته و اساسا درگذشت ایشان قبل از زمان اعلام شده بوده است.

وی در خصوص زمان، مکان و علت فوت خانم بهمنی، گفت: مرحومه بهمنی سه شنبه مورخ سوم آبان ماه سال جاری و حدود ساعات 19 شب و در پی تصادف رانندگی در تقاطع بزرگراه‌ شهید چمران و آیت الله هاشمی رفسنجانی به نحوی که وی پیاده و در خط بی آر تی در حال تردد بوده که یک دستگاه کامیون با مرحومه برخورد می کند و وی بر اثر آن جان خود را از دست می‌دهد.

صالحی ادامه داد: بامداد چهارشنبه چهارم آبان ماه جسد خانم بهمنی تحویل پزشکی قانونی استان تهران شد و پس از بررسی‌‎های پزشکی و انجام معاینات لازم، ساعت 15:30 تحویل خانواده‌اش شد.

وی ضمن تکذیب شایعات در خصوص فوت مرحومه بهمنی و کشته شدن وی با سلاح گرم، گفت: درگذشت ایشان روز قبل از چهارم آبان بوده و در زمان و مکان وقوع حادثه نیز هیچ نوع درگیری و اغتشاشی وجود نداشته و در معاینات و بررسی‌های پزشکی نیز هیچ گونه آثار تیرخوردگی و اصابت گلوله در بدن مرحومه یافت نشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *