رئیس جمعیت هلال‌احمر: کاهش آسیب‌پذیری در زیرساخت‌ها را با نگاه به تولیدات داخلی دنبال می‌کنیم

11:05 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۴۴۱
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای کاهش آسیب‌پذیری در زیرساخت‌ها، پدافند غیرعامل را در اولویت قرار دادیم و با نگاه به حوزه دانش‌بنیان و تولیدات داخلی بر آن تأکید داریم.

خبرگزاری میزان - پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم ملی پدافند غیرعامل گفت: امروز سختی‌ها و حملات دشمنان بیش از پیش شده است و البته با حضور به موقع مردم و اقدامات مسئولان به نتیجه و اهداف مورد نظر خود نرسیده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران‌های مختلف در کشور گفت: جمعیت هلال‌احمر اصول هفت گانه دارد و یکی از آن در مواقع بحرانی و سیل یا زلزله است.

کولیوند با بیان نقش جمعیت هلال احمر در پدافند غیرعامل گفت: در این باره ما بر خوداتکایی تاکید داریم و برای تسکین آلام بشری تلاش می‌کنیم به طوری که عالی‌ترین نشان صلیب سرخ طی ۳ ماه پیش در ژنو به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است.

وی گفت: برای کاهش آسیب‌پذیری در زیرساخت‌ها پدافند غیرعامل را در اولویت قرار دادیم و با نگاه دانش بنیان و تولیدات داخلی بر آن تأکید داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تلاش می‌کنیم تهدیداتی که احتمال دارد پیش آید را احصا کنیم و از منظر پدافند غیرعامل و هلال احمر شناسایی، بررسی و با آن مقابله کنیم.

کولیوند ادامه داد: در هفته پدافند غیرعامل در ساختمان صلح هلال احمر نمایشگاه پدافند غیرعامل را تشکیل داده‌ایم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *