معاندین یک دانش آموز خیالی را در ایرانشهر کشتند/ دادستان زاهدان: مدرسه پروین اعتصامی ایرانشهر دانش آموزی به نام پارمیس همنوا ندارد

16:34 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۶۱۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در خصوص ماجرای دانش آموزی که توسط رسانه‌های معاند عنوان شده بود به قتل رسیده، توضیحاتی داد.

خبرگزاری میزان – مدتی است که رسانه‌های وابسته به معاندین و سلطنت طلبان با انتشار مطالبی خلاف واقع و در راستای اجرای پروژه‌های کشته سازی، اسامی مختلفی را مطرح و اعلام کردند که این افراد در پی تیراندازی نیروهای امنیتی و انتظامی و یا با اصابت ضربات باتوم به سرشان کشته شده‌اند.

مطالب کذبی که صرفا جهت خارج کردن افکار عمومی از مسیر اطلاع رسانی دقیق و متقن و همچنین انحراف افکار عمومی به سمت و سوی مورد هدفشان است.

از نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیلی زاده گرفته تا ماجرای فوت دکتر پریسا بهمنی دستاویز پروژه کشته سازی رسانه‌های ضد انقلاب شدند که با حمایت ربات‌های مجازی و هشتگ‌های سازمانی سعی داشتند به مردم القا کنند این افراد در اغتشاشات اخیر کشته شده‌اند.

در هفته‌های گذشته اسامی مختلفی همچون نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل‌زاده، آرنیکا قائم مقامی، نگین – ع، جوان 31 ساله در اراک، دکتر پریسا بهمنی و مائده جوانفر توسط رسانه‌های وابسته به معاندین منتشر و در خصوص این افراد تجزیه و تحلیل‌های دروغین و در قالب پروژه کشته سازی صورت گرفت که با پیگیری‌های انجام شده کذب بودن این ادعاها مشخص شد.

بیشتربخوانید

بررسی قضایی شهادت ۲ نیروی سپاه سلمان در زاهدان

رسانه‌ها و ربات‌های مجازی‌ در جدیدترین مورد پروژه کشته سازی مدعی شدند یک دختر به نام پارمیس همنوا دانش آموز مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر با ضرب و شتم نیروهای نظامی کشته شده است.

این موضوع را از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان پیگیری کردیم.

شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان در رابطه با انتشار خبر کشته شدن یک دانش آموز به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر در فضای مجازی اظهار کرد: انتشار خبر کشته شدن دانش آموزی به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر کذب است و صحت ندارد. هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده از مسئولان مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر اعلام شد اصولا دانش آموزی با نام پارمیس همنوا در این مدرسه مشغول به تحصیل نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *