رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی/ادامه درگیری‎ها در الخلیل

14:42 - 10 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۷۴۱۶
نیروهای رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینیان را در قدس اشغالی و رام الله بازداشت کردند.

خبرگزاری میزان - اردوگاه «العروب» در شمال شهر الخلیل طی شبانه روز گذشته صحنه درگیری‌های شدید بین فلسطینیان و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی بود.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به اردوگاه «العروب» یورش برده و اقدام به شلیک گلوله به سمت فلسطینیان و خانه‌های آنان کردند که در پی آن شماری زخمی و ده‌ها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین تعدادی از فلسطینیان در قدس اشغالی و رام الله را بازداشت کردند.


منابع محلی گفتند که نیروهای اشغالگر «محمد معیر»، «ابراهیم الکسباه» و «علی السقا» را از اردوگاه آوارگان «قلندیه» در قدس اشغالی بازداشت کردند.

در رام الله، نیروهای اشغالگر صهیونیست دو مرد جوان را از «دیر غسانه» در شمال غربی رام الله بازداشت کردند.


به گفته منابع محلی، اشغالگران پس از یورش و تفتیش منزل «محمد جمال الشعیبی»، جوان 27 ساله فلسطینی، وی را بازداشت و پول‌های او را سرقت کردند.


در پی موج بازداشت فلسطینیان، اقدامات مقاومتی در 24 ساعت گذشته در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان تشدید شده است.

بازداشت 4 ماهیگیر فلسطینی در غزه


دفتر اطلاع رسانی امور اسرا اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چهار ماهیگیر فلسطینی را در آب‌های غزه بازداشت کردند.


26 عملیات مقاومتی طی شبانه روز گذشته


مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته 26 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام شده که مهمترین آنها پنج حمله تیراندازی علیه نیروهای اشغالگر و پاسخ به حملات شهرک نشینان بود که طی آن یک شهرک نشین زخمی شد.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *