کلاسنگیانی: استرالیا قصدی برای بازی در ایران ندارد/ در تلاشیم تماشاگران در دیدار با چین باشند

8:45 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۶۰۶۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران گفت: احتمالا چند بازی تدارکاتی در این حد فاصل داشته باشیم تا با آمادگی کامل به استقبال پنجره پایانی برویم.

حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت‌‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار بسکتبال ایران و استرالیا در چارچوب پنجره پنجم انتخابی جام جهانی باتوجه به عدم اقدام کانگوروها برای اخذ روادید حضور در ایران، اظهار داشت: استرالیایی‌ها تاکنون اطلاعی به ما درخصوص آمدن یا نیامدن به ایران نداده‌اند و از آنجایی که تاکنون اقدامی برای برای اخذ ویزا و روارید انجام نداده‌اند، به نظر می‌رسد که قصدی برای حضور مقابل تیم ملی بسکتبال ایران در کشورمان ندارند. استرالیایی‌ها قطعا با فیبا آسیا در ارتباط هستند و باید ببینیم در نهایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا چه تصمیمی در مورد این بازی خواهد گرفت.

وی افزود: استرالیایی‌ها چند ماه پیش هم در مسابقات جوان آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد، شرکت نکردند و به نظر می‌رسد این بار همین رویه را در پیش گرفته‌اند. در شرایط مشابه برای چنین رفتاری باخت فنی در نظر گرفته می‌شود، اما همه چیز به تصمیم فیبا آسیا بستگی دارد.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در مورد احتمال حضور تماشاگران در بازی با چین، خاطرنشان کرد: تیم ملی چین دیروز(سه‌شنبه) به ایران رسید و این نشان از آن دارد که ایران شرایط میزبانی را دارد و اقدام استرالیا بهانه‌تراشی است. رییس فدراسیون در تلاش است تا شرایط حضور درصدی از تماشاگران در بازی با چین فراهم شود. برای صعود به جام‌ جهانی به میروزی مقابل استرالیا نیاز داشتیم و در صورت باخت فنی می‌توانیم در آستانه رسیدن به جام جهانی قرار بگیریم.

کلاسنگیانی در پایان در مورد برنامه تیم ملی بسکتبال پس از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، گفت: پس از پایان این‌ پنجره باید برای دیدارهای پنجره ششم و پایانی آماده شویم. احتمالا چند بازی تدارکاتی در این حد فاصل داشته باشیم تا با آمادگی کامل به استقبال پنجره پایانی برویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *