سوء مصرف موادمخدر و یک کشته سازی دیگر/ دادگستری کل استان مرکزی: علیرضا کریمی کشته نشده و بر اثر سوء مصرف موادمخدر فوت کرده است

9:33 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۷۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از ابتدای بروز اغتشاشات و ناامنی‌ها در کشور یکی از راهبردهای به کار برده شده از سوی جریان معاند و مولد اغتشاشات در کشور شیوه کشته سازی در رسانه‌ها و فضای مجازی است.

خبرگزاری میزان - تاکنون موارد زیادی از این کشته‌سازی‌ها از سوی جریان ضد انقلاب مطرح شده و موراد نقض آن‌ها نیز به تفصیل در رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل‌زاده، اسرا پناهی، نگین عبدالملکی، نسرین قادری، پریسا بهمنی، ندا بیات، سینا ملایری، پردیس جاوید، آیتک رضایی، مائده جوانفر، هانا دوزدوزانی، ناهید مصطفی پور، پارمیس همنوا، آرنیکا قائم مقامی، حدیث نجفی، نسیم صدقی، سارینا ساعدی، خدانور لجه‌ای و موارد زیاد دیگری اشاره کرد. در مورد اخیری که فضاسازی گسترده‌ای روی آن صورت گرفته عنوان می‌شود فردی به نام علیرضا کریمی در جریان اغتشاشات کشته شده است.

موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.

در تحقیقات به عمل آمده از سوی دادگستری کل استان مرکزی عنوان شده است: حسب پخش خبری توسط رسانه‌های معاند مبنی بر فوت جوانی به نام علیرضا کریمی و ارتباط دادن آن با اغتشاشات و حوادث اخیر، تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته و مشخص شده است این جوان، غیر بومی استان مرکزی بوده و در منزل مجردی خود سکونت داشته و در همان مکان فوت کرده است.

براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.

براساس این گزارش، در بررسی جسد متوفی آثار و شواهدی دال بر آزار، ضرب و جرح، کوفتگی و شکستگی مشاهده و گزارش نشده است فلذا فوت این فرد هیچ ارتباطی به اغتشاشات و یا احیانا شرکت در تجمعات اخیر ندارد و این ادعا تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *