آخرین آمار مسافران متروی پایتخت و شلوغ‌ترین و خلوت‌ترین ایستگاه‌ها

10:22 - 22 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۲۱۱۳
سرپرست شركت بهره‌برداري متروی تهران و حومه با اشاره به آخرین آمار مسافران مترو پایتخت از افزایش  آمارهای تردد مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مديريت ارتباطات و اموربين الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران؛ حامد عباس نامی با بيان اينكه  تعداد مسافر هفت ماه اول سال گذشته  154 میلیون مسافر بود گفت: براساس آمارهاي تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافری دارد.

وی تصریح کرد: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو، ايستگاه مترو میدان آزادی  پرترددترين و ایستگاه شهر آفتاب خلوت‌ترین ايستگاه‌های مترو تهران هستند.

سرپرست شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه  گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر كردن برای تمامی شهروندان با اين وسيله حمل و نقل پاک، ايمن و سريع آسان‌تر شده و مسافران با مدیریت  زمان سفر خود می‌توانند راحت‌ترر از این وسیله استفاده کنند.

نامی با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می‌شود، افزود: در حال حاضرتمام خطوط متروي پايتخت با افزایش مسافر همراه هستند و ایستگاه‌های تقاطعی مترو كه همیشه شلوغ‌تر از ایستگاه‌های دیگر بوده با حجم بيشتر مسافر در ساعت پيک روبرو هستند.

وی با اشاره به اينكه سرفاصله حركت قطارها در خطوط یک، دو و چهار ۴ دقیقه و در خط سه ۶ دقیقه، خط پنج ۱۰دقیقه، خط شش ۱۵ دقیقه  و خط هفت ۱۲ دقیقه است گفت: تمامی کارکنان شركت بهره برداری متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح كار خود را آغاز و براساس آخرين مصوبه ستاد ملی مبارزه با كرونا تا ساعت ۲۲ خدمات‌رسانی می‌كند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *