الوفاق: نرخ مشارکت در انتخابات بحرین پایین بود

11:11 - 22 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۲۲۱۴
معاون دبیرکل حزب الوفاق بحرین گفت که نرخ مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور از 35 درصد فراتر نرفته است.

خبرگزاری میزان - «حسین الدیهی»، معاون دبیرکل حزب الوفاق بحرین، گفت: نرخ مشارکت در انتخابات پارلمانی ساختگی در بحرین با وجود تهدید و ارعاب از 35 درصد فراتر نرفته است.

به گزارش «المیادین»، «الدیهی»، اظهار کرد: بحرینی‌ها زیر بار بحران سیاسی خفه کننده و نقض شدید حقوق بشر زندگی می‌کنند و نیاز به یک روند سیاسی واقعی که بحرین را از ظلم خارج کرده و آن را به سمت یک سیستم دموکراتیک و عدالت اجتماعی خواهد برد، متعهد هستند.

وی با بیان اینکه مردم بحرین ساده لوح نیستند و فریب ترفندهای رژیم آل خلیفه را نمی‌خورند، گفت: مقام‎های بحرین باید از روند اتفاقات امروز درس و عبرت بگیرد.

«الدیهی» تاکید کرد: آنچه امروز اتفاق افتاد به تشکیل شورای خاصی منجر می‌شود که مشروعیت و نمایندگی واقعی مردم بحرین را از دست داده و انتخابات تنها با یک جزء برگزار شد که آن جزء دولت است.

وی ادامه داد: کسانی که صحنه امروز بحرین را مشاهده کردند، متوجه عدم تمایل به شرکت در روند انتخابات پارلمانی ساختگی شدند، زیرا نرخ بسیار بالای تحریم انتخابات در میان گروه جوانان قابل توجه بود.

معاون دبیرکل حزب الوفاق بحرین با بیان اینکه مردم بحرین ثابت کرده‌اند که آگاه، متمدن و قادر به تشخیص دقیق هستند، گفت: این کشور دارای اراده قوی و عزم راسخ است و این آزمون را با موفقیت قابل توجهی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *