فروش ۱۷ و نیم میلیاردی سینما‌ها در آبان

9:08 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۲۲۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سینما‌های کشور طی آبان‌ماه، ۴۴ هزار و ۴۴۴ سانس نمایش فیلم داشتند و توانستند از این میزان نمایش، گیشه‌ای ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی داشته باشند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام صدا و سیما، ۲۶ فیلم در این ماه به روی پرده رفتند که این تعداد فیلم، در ۴۴ هزار و ۴۴۴ سانس نمایش داده شدند. در این ماه، ۶۲۴ هزار نفر به سینما رفتند که رقمی درحدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را روانه گیشه سینما‌ها کردند.

در آبان‌، پویانمایی لوپتو با ۱۳۱ هزار مخاطب، ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروخت تا به تنهایی و درحالی‌که نمایش آن، از یازدهم آبان‌ماه شروع شد، در صدر پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم ماه سینمای ایران بایستد.

انفرادی با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون، پسر دلفینی با ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون، ابلق با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و دوزیست نیز با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش، در رده‌های دیگر پرفروش‌ترین فیلم‌های آبان‌ماه قرار دارند.

کمدی اجتماعی بخارست که از ۲۴ آبان به روی پرده رفت، طی یک هفته نمایش خود در آبان‌ماه، ۳۶ هزار مخاطب داشت و توانست با گیشه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی خود، ششمین فیلم پرفروش آبان‌ماه باشد.

فروش فیلم ها در آبان در مقایسه با مهر، افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و پیش بینی می شود با جمع شدن اعتشاشات، سینماها در آذر با استقبال بیشتر مردم روبرو شوند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *