ساعی: از عملکرد کادرفنی و تکواندوکاران رضایت دارم/ برای احقاق حق تیم محروم شدم

7:45 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۸۶۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون تکواندو گفت: ناداوری‌های که اتفاق افتاد رنگ مدال ما در مسابقات قهرمانی جهان را تغییر داد.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک اظهار داشت: از عملکرد کادرفنی و بچه ها راضی هستم. می‌دانیم که داریم چکار می‌کنیم و با چه تفکراتی به این رقابت‌ها رفتیم و شاید نتیجه خوب نبود، اما از عملکرد کلی تیم رضایت دارم. بازخورد بارفنی بالای تیم را در مسابقات دیدم و تمام کشورهای دنیا می‌گفتند این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

*ناداواری‌ها رنگ مدال‌ها در قهرمانی جهان را تغییر داد

وی افزود: ناداوری‌های که اتفاق افتاد رنگ مدال ما را تغییر داد و اصلاً نمی‌فهمم چرا باید در مسابقاتی با این سطح، زحمات یک تیم با اشتباهات مکرر داوری به هدر برود و آب از آب تکان نخورد.

رییس فدراسیون تکواندو درباره اعتراض به داوری‌ها عنوان کرد: من بارها به این موضوع اعتراض کردم. در جریان یک بازی اعتراض من شدید شد و به خاطر اینکه بخواهند جلوی ما را بگیرند، برای من محرومیت نوشتند. البته این موضوع برای من مهم نیست چون همیشه منافع تیم را به منافع شخصی ترجیح دادم.

*محرومیتم در خصوص سرپرستی تیم بود

ساعی درباره اینکه این محرومیت قطعی است یا خیر، گفت: چون من سرپرست تیم بودم، محرومیت من هم در خصوص سرپرستی بود و بلافاصله هم به این رای اعتراض کردیم چون من باید از حق تیمم دفاع کنم. درست است که محرومیت برای من نوشته شده اما برای دفاع از تیمم اصلاً کوتاه نمی‌آیم چون حق بازیکنان مهمتر از حواشی و کانال‌های زرد است.

وی در واکنش به این سوال که آیا از کادرفنی تیم های مردان و بانوان حمایت می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: باید در کمیته فنی بررسی شود اما از نظر من عملکرد تیم خوب بوده به غیر از وزن یک، هیچ یک از بازیکنان یک طرفه نباختند و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند. چند روز دیگر در کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری می کنیم اما هوگوپوشان ما در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هادی ساعی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *