جام جهانی 2022| پیروزی اقتصادی بلژیک مقابل کانادا در شب درخشش کورتوا + فیلم

0:25 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۴۷۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در دیداری از گروه F جام حهانی 2022 تیم ملی بلژیک از شد تیم ملی کانادا گذشت.

خبرگزاری میزان – در آخرین دیدار روز چهارم از دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی بلژیک در دومین دیدار گروه F و از ساعت 22:30 در استادیوم  احمد بن علی به مصاف تیم ملی کانادا رفت که در پایان این دیدار مهیج و تماشایی شیاطین سرخ اروپا موفق شدند تک گل دقایق پایانی خود در نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد کانادا بگذرند.

نیمه نخست این بازی با برتری مشهود کانادا پیگری شد و در دقیقه 8، توپی که در محوطه جریمه به دست کاراسکو برخورد کرده بود توسط VAR بازبینی شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد، اما آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ اسیر تجربه کورتوآ شد و پنالتی را از دست داد.

در دقیقه 44 پاس بلند والدرویلد از خط دفاعی بلژیک با اشتباه مدافعان کانادا به باتشوایی رسید و مهاجم باشگاه فنرباغچه موفق شد تک گل برتری بلژیک را وارد دروازه گوزن‌های شمالی کند.

با این نتیجه بلژیک با 3 امتیاز در صدر گروه F ایستاد و تیم‌های کرواسی و مراکش در رده‌های دوم سوم ایستادند. تیم ملی کانادا هم بدون امتیاز در قعر ماند.

در سایر دیدارهای روز چهارم مصاف تیم‌های ملی مراکش و کرواسی با تساوی صفر بر صفر تمام شد و آلمان در دیداری عجیب با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ژاپن شد. تیم ملی اسپانیا هم دیداری پر گل با نتیجه 7 بر صفر از سد کاستاریکا گذشت.

*بلژیک یک – کانادا صفر

گل: باتشوایی(44) برای بلژیک

کارت زرد: توماس مونیه(53) از بلژیک/ آمادو اونانا(55)، آلفونسو دیویس (83) و آلیستر جانستون(83) از کانادا

داوران: جانی سیکاز/ کمک داور اول: جرسون دوس سانتوس/ کمک داور دوم: آرسنیو مارینگول

*ترکیب تیم ملی بلژیک:

کورتوآ، آلدروایلد، فرتونگن، دندونکر، ویتسل، یوری تیلمانس (45- آمادو اونانا)، یانیک کاراسکو (45- توماس مونیه)، کاستانیه، ادن هازارد (61- لئوناردو تروسارد)، دی بروینه، میچی بتشوایی (77- لوئیس اوپندا)

*ترکیب تیم ملی کانادا:

بورجان، جانستون، میلر، ویتوریا، اوستاکیو، هاچینسون، بوکانان، دیوید، دیویس، جونیور هویلت (58- کایل لارین)، ریچی لاریا (74- سام آدکوگبه)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *