رئیس سازمان بازرسی از مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان بازدید کرد/ اعلام آمادگی به منظور رفع مشکلات و موانع موجود

12:00 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۷۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و‌موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری میزان - ذبیح الله خدائیان که در راستای نظارت بر اجرای شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بازدیدهای مختلفی را از شرکت‌‎های مختلف داشته است، در ادامه این بازدیدها در پژوهشگاه رویان حضور یافت.

وی در جمع مدیران این پژوهشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره سعید کاظمی آشتیانی موسس پژوهشگاه رویان، از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران ابراز خشنودی کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب ایجاد اعتماد به نفس در جوانان و تحقق «ما می‌توانیم» شد، افزود: دشمنان به دلیل دستاوردهای بی نظیر و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، به انحای گوناگون در حال تهدید و برنامه ریزی برای جلوگیری از سرعت پیشرفت‌های علمی، صنعتی و فناوری کشورمان هستند که به لطف خدا ناکام مانده و ناکام خواهند ماند.

خدائیان با اشاره به تلاش نظام سلطه برای تصویرسازی نادرست از وضعیت کشورمان، خطاب به مسئولان پژوهشگاه رویان تاکید کرد که به صورت هنرمندانه، اقدامات و دستاوردهای این پژوهشگاه را در سطح کشور و جهان به تصویر بکشند تا علاوه بر آگاهی هموطنان از خدمات ارائه شده، جهانیان نیز از این پیشرفت‌ها مطلع شوند.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با صدها نفر از مردم اصفهان مبنی بر تلاش برای پیشرفت در همه عرصه‌های علمی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و معنوی، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح، نقش و جایگاه مهمی در گسترش مرزهای دانش بشری در سطح جهان داشته باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح اقدامات این سازمان در حوزه نظارت بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به نقش پژوهشگاه رویان در فرزندآوری و تحقق اهداف سیاست‌های جمعیتی کشور اشاره کرد و گفت: این پژوهشگاه نقش مهمی در فرزندآوری زوجین نابارور و احیای زندگی آن‌ها دارد و این موضوع خدمت بزرگی است که باید تبیین و پاس داشته شود.

خدائیان آمادگی سازمان بازرسی برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان و حسین بهاروند رئیس پژوهشکده سلول های بنیادی این پژوهشگاه به تشریح اقدامات و دستاوردهای رویان در حوزه‌های مختلف پرداختند و مسائل و موانع پیش رو را مطرح کردند.

خدائیان نیز پس از نشست فوق به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی، بازرس کل امور آموزشی و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان از مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان بازدید کرد.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *