رئیس کل دادگستری گلستان: اسناد رسمی پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید انتقال یافت

13:08 - 03 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۷۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان از انتقال اسناد رسمی پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید خبر داد و گفت: گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر آذرماه پارسال به استان بعد از ۱۶ سال این پروژه تعیین تکلیف شده است و امروز در مرحله انتقال اسناد رسمی است.

خبرگزاری میزان - هفدهمین یادواره بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی و ایثارگران استان گلستان امروز با حضوررئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رئیس کل دادگستری گلستان در گرگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این همایش گفت: در دادگستری گلستان افتخار میزبانی ۶۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران را داریم که نشان از روحیه بسیجی و ارزشی در بدنه دستگاه قضایی استان است.

آسیابی افزود: برگزاری این یادواره ها فرصتی برای ارج نهادن با خانواده های شهدا و ایثارگران و انتقال ارزش های ایثار و شهادت به نسل جدید است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از انتقال اسناد رسمی پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید خبر داد.

آسیابی گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر آذرماه پارسال به استان و همکاری سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، بعد از ۱۶ سال این پروژه تعیین تکلیف شده است و امروز در مرحله انتقال اسناد رسمی است.

آسیابی افزود: انتقال اموال مالی میلیاردی این پتروشیمی هم با پیگیری دادستانی در حال انجام است و به زودی شاهد استقرار سرمایه گذار جدید در استان و آغاز کار اجرایی این پروژه خواهیم بود.

وی از آغاز رسیدگی پرونده موج های آبی گنبدکاووس در دادگاه ویژه هم خبر داد و گفت: با تشکیل دادگاه ویژه ، پرونده شاکیان به صورت همزمان علاوه بر جنبه کیفری از جنبه حقوقی هم رسیدگی می شد که این کار ، سرعت رسیدگی به این پرونده را بیشتر می کند.

وی افزود: امروز همه واحدهای تولیدی استان زیر چتر حمایتی دادگستری قرار دارد و در بازدیدهای میدانی بی واسطه مشکلات تولیدکنندگان را بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی می کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *