جزئیات هک دوربین‌های نظارتی بسیار حساس رژیم صهیونیستی

11:11 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۲۷۸
دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که دوربین‌های نظارتی بسیار حساس این رژیم هدف حمله هکری قرار گرفتند.

خبرگزاری میزان – مقام‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک گروه هکری با هدف دست یافتن به تصاویر بازرسی دو انفجار در قدس اشغالی، دوربین‌های نظارتی بسیار حساسی را هک کردند.

به گزارش « securitynewspaper»، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گویند که یک گروه هکری برای دست یافتن به تصاویر دو انفجار در قدس اشغالی در روز چهارشنبه گذشته، دوربین‌های نظارتی بسیار حساسی را هک کردند.

یک نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ویدئوی منتشر شده از لحظه انفجار ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی ناشی از هک دوربین‌ها بوده است.

آن‌ها همچنین گفتند که پرونده هک دوربین‌های مذکور در دست بررسی است.

سازمان پخش رادیویی و تلویزیونی رژیم صهیونیستی با تایید این خبر، اعلام کرد: شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مسئول رسیدگی به این پرونده است.

گروه هکری «عصای موسی»، پنجشنبه گذشته اقدام به انتشار ویدئوهایی از لحظات اولیه انفجار در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی کرد.

این گروه با انتشار تصاویر مذکور، اعلام کرد: زندگی تاریک؛ شما تاوان خونی که ریخته شده را خواهید پرداخت؛ در سرزمین‌های اشغالی فلسطین آرامش و آسایش نخواهید داشت؛ ما پایان شما را تعیین خواهیم کرد؛ علاوه بر این هارد دوربین‌ها را برای شما فُرمت کردیم!

«عصای موسی» در حالی تصاویر مذکور را منتشر کرد که دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی پیشتر ادعا کرده بود که همه دوربین‌های امنیتی شهری در زمان حادثه در منطقه از کار افتاده بودند.

براساس اعلام منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، «عصای موسی» تصاویر را از دوربین‌های پلیس که چند ماه پیش در اطراف قدس اشغالی و «تل آویو» نصب شده بود، به دست آورد.

«عصای موسی» سال گذشته نیز اطلاعات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حاوی مطالب حساس در مورد اعضای ارتش این رژیم را در فضای آنلاین منتشر کرده بود.

 بر اثر دو انفجار در قدس اشغالی در چهارشنبه گذشته یک صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 20 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *