حمله هکری به وب‎سایت‎های رژیم صهیونیستی/سرور مرکزی قطارها در اراضی اشغالی هک شد

22:07 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۰۱۸۳
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف حرکت قطارها در اراضی اشغالی خبر می‎دهند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، حرکت تمام قطارها در اراضی اشغالی حداقل تا ساعت 21 شنبه شب و احتمالاً تا روز یکشنبه متوقف شده است.

طبق گزارش کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، مهندسان قطارهای اراضی اشغالی دچار سردرگمی شده‌اند.

مهندسان قطارهای اراضی اشغالی در حال مشورت با تمامی همکاران خود در سرتاسر جهان هستند تا بتوانند اختلال به‌وجودآمده را در اسرع وقت کشف و برطرف کنند.

این رسانه همچنین به‌نقل از شرکت قطارهای اراضی اشغالی توصیه کرده است که مردم تا اطلاع ثانوی از وسائط نقلیه جایگزین برای نقل و انتقال خود استفاده کنند.

«معاریو» نیز با انتشار گزارشی اعلام کرد، این اختلال کاملاً غیرعادی است و سرور مرکزی هدایت‌کننده قطارها به‌طور کامل از دسترس خارج شده است، همین امر هم باعث شد مسئولین اجازه حرکت قطارها را تا اطلاع ثانوی ندهند، در حالی که امکان تمدید توقف حرکت قطارها وجود دارد.

«یدیعوت آحارانوت» نیز با اشاره به این موضوع اعلام کرد که لغو حرکت قطارها در حالی اعلام شد که بسیاری از افراد (بعد از پایان تعطیلات روز شنبه) در مسیر رسیدن به ایستگاه‌ها بودند؛ هنوز هم مشخص نیست که علت وقوع این امر چه بوده و چه‌زمانی قطارها اجازه حرکت پیدا خواهند کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان بدون اشاره به احتمال حمله سایبری از هرج‌ومرج و اختلال بزرگ در حرکت قطارها در تمام اراضی اشغالی سخن می‌گویند.

«یدیعوت آحارانوت» همچنین‌ اعلام کرد که گروهی از هکرها به نام Black Magic به بسیاری از وب‌سایت‌ها در اراضی اشغالی نفوذ و در صفحات اصلی آنها راختلال ایجاد کردند.

این هکرها اطلاعات حدود 5 هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی را منتشر کردند که شامل مشخصات شخصی، آدرس و کارت‌های هویتی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اسرائیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *