جام جهانی 2022| مسی ناجی آلبی‌سلسته شد/ بازگشت آرژانتین به جام با پیروزی دشوار مقابل مکزیک + ویدئو

0:31 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۰۲۵۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در حساس‌ترین دیدار گروه C جام جهانی 2022 تیم ملی آرژانتین با درخشش مسی از سد مکزیک گذشت.

خبرگزاری میزان – در آخرین دیدار از روز هفتم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ و در نبردی حساس تیم ملی آرژانتین در دومین دیدار گروه C و از ساعت 22:30 در حالی در استادیوم لوسیل به مصاف تیم ملی مکزیک رفت که آلبی‌سلسته با توجه به باخت عجیب به عربستان در دیدار نخست محکوم به پیروزی مقابل رقیب آمریکایی خود بود که در پایان این جدال مهیج و نفس‌گیر آرژانتین در شبی که لیونل مسی ناجی این تیم شد توانست در نهایت با 2 یک بر صفر مکزیک را از پیش رو بردارد تا شاگردان اسکالوونی با کسب این برد اقتصادی به جام برگردند و نفس راحتی بکشند.

نیمه نخست این بازی هرچند مهیج دنبال می‌شد و شاهد خطاهای سفت و سختی از بازیکنان دو تیم بودیم، اما در نهایت توپی از خط دروازه‎‌ها رد نشد تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد. در نیمه دوم مکزیک‌ها به خوبی در فاز دفاعی عمل کرده بودند، اما بالاخره لیونل مسی در دقیقه 64 موفق شد قفل دروازه اوچوآ را بشکند و با شوتی زمینی و دقیقه به گوشه سمت چپ دروازه مکزیک گل نخست آرژانتین را زد.

در ادامه باز هم آرژانتینی‌ها نمایش بهتری داشتند و این بار انزو فرناندز بود که با شوتی زیبا به سمت چپ دروازه مکزیک گل دوم تیمش را زد تا در نهایت آلبی‌سلسته با کسب این پیروزی 2 بر صفر با امیدواری بیشتری در بازی سوم مقابل لهستان به میدان برود.

با نتیایج کسب شده تیم ملی لهستان با 4 امتیاز در صدر گروه C ایستاد و آرژانتین و عربستان با 3 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مکزیک هم با یک امتیاز در قعر ماند.

در سایر دیدار های امروز و از گروه D تیم ملی استرالیا موفق شد با یک گل از سد تیم ملی تونس بگذرد و در دیداری از گروه C تیم ملی لهستان با ۲ گل عربستان سعودی را از پیش رو برداشت. ساعاتی پیش نیز تیم ملی فرانسه با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ملی دانمارک گذشت و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد.

*آرژانتین 2 – مکزیک صفر

گل‌ها: لیونل مسی(64) و انزو فرناندز(86) برای آرژانتین

کارت زرد: گونزالو مونتیل(43) از آرژانتین، نستور آرائوخو(22)، اریک گوتیرز(55) و هکتور اررا(66) از مکزیک

داور: دنیله اورساتو از ایتالیا

*گل اول آرژانتین به مکزیک توسط لیونل مسی(64):

*گل دوم آرژانتین به مکزیک توسط انزو فرناندز(86):

*ترکیب تیم ملی آرژانتین:

املیانو مارتینز (دروازه‌بان)،‌ نیکولاس اوتامندی، لیساندرو مارتینس، مارکوس آکونیا، گونسالو مونتیل (۶۳- مولینا)، گویدو رودریگس (۵۷- انزو فرناندس)، رودریگو دپائول، آنخل دی‌ماریا (۶۹- کریستین رومرو)، لیونل مسی، الکسیس مک‌آلیستر (۶۹- اسکیل پالاسیوس) و لائوتارو مارتینس (۶۳- خولیان آلوارس)

*ترکیب تیم ملی مکزیک:

گیرمو اوچوآ (دروازه‌بان)، هکتور مورنو، نستور آرائوخو، سزار مونتس، کوین آلوارز (۶۶- رائول خیمنز)، هکتور اررا، آندرس گواردادو (۴۲- گوتیرز)، چاوز، خسوس گایاردو، الکسیس وگا (۶۶- اوریل آنتونا) و اروینگ لوزانو (۷۳- روبرتو آلوارادو)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *