رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انصاری‌فرد: دوست ندارم به بازی با انگلیس برگردم/ امیدواریم یک روز تاریخی در ورزش ایران رقم بزنیم + فیلم

15:46 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۰۵۹
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
بازیکن تیم ملی گفت: آنقدر لحظات تاریخی و خوبی پس از پیروزی مقابل ولز رقم خورد که نمی‌توان به زبان آورد.

خبرگزاری میزان - کریم انصاریفرد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار با آمریکا در جام جهانی 2022 اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از برد تاریخی در بازی گذشته مقابل ولز همدلی بشتری در تیم ایجاد شده است.

*می‌دانیم که بازی فردا چقدر اهمیت دارد و می‌توانیم یک روز تاریخی دیگر را در ورزش کشور رقم بزنیم. می‌دانیم آمریکا هم شانس صعود دارد. آمریکا هم تیم خوب و قابل احترامی است و ما نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم.

*قطعاً ما با روحیه همدلی و برد وارد زمین می‌شویم و دعای مردم پشت ما خواهد بود تا یک روز تاریخی را رقم بزنیم.

*دوست ندارم به بازی با انگلیس برگردم، اما‌ بعد از آن دیدار متحدتر و همدل تر شدیم که باعث شد نتیجه‌ای تاریخی مقابل ولز رقم بزنیم. این پیروزی روحیه ما را خیلی بالاتر برد تا فردا برای کسب بهترین نتیجه به میدان برویم.

*تمام تلاش ما این است دل مردم ایران را شاد کنیم پیش از این هم بارها گفته‌ایم تلاش می‌کنیم کشورمان سربلند و دل مردممان شاد باشد و بیشتر از گذشته تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتند.

*در چندین سالی که فوتبال‌ بازی کرده‌ایم هیچ وقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. آنقدر لحظات تاریخی و خوبی پس از پیروزی مقابل ولز رقم خورد که نمی‌توان به زبان آورد و تصاویر گویای همه چیز است. مهم این بود که خیلی خوب بازی را شروع کردیم و به پایان رساندیم. لذت این پیروزی مبارک تمام افرادی باشد که در این موفقیت سهیم بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *