رئیس دادگستری دشت آزادگان از بازارچه چذابه و دایک مرزی بازدید کرد

17:19 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۲۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان با حضور میدانی در پایانه مرزی چذابه و دایک مرزی دشت آزادگان و هویزه، دستورات مقتضی جهت رفع مشکلات موجود را صادر کرد.

خبرگزاری میزان_ سید کامل بنی‌حیال در این بازدید، با تاکید بر مبارزه جدی با هرگونه قاچاق کالا، ارز، سلاح و مهمات، مواد مخدر، احشام و ... ، به سایست های قوه قضاییه در این خصوص اشاره کرد و گفت: باتوجه به نقش مهم و استراتژیک پایانه مرزی چذابه در اقتصاد کشور و نیز معیشت و اشتغالزایی مردم منطقه، ساماندهی امور خدمات‌دهی مناسب در بارانداز و غرفه‌های این بازارچه امری ضروری است.

وی ضمن ارائه دستورات مقتضی برای رفع مشکلات موجود بازارچه چذابه، گفت: با افراد متخلف در این بازارچه طبق قانون برخورد می‌شود.

بنی‌حیال همچنین در بازدید از دایک مرزی دشت آزادگان و هویزه، ضمن قدردانی از تلاش‌بی‌وقفه میروهای مرزبانی، بر لزوم پیشگیری و مبارزه جدی با پدیده قاچاق و به کارگیری راهکارهای لازم جهت بستن معبرهای نفوذ قاچاقچیان تاکید کرد.

رئیس دادگستری دشت آزادگان با اشاره به مبارزه جدی و قاطع دادگستری این شهرستان با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، گفت: ورود هر نوع سلاح و مهمات و بی‌توجهی به قانون حمل سلاح، جرم محسوب می‌شود و مرتکبین به مجازات تعیین شده محکوم خواهند شد.

در این بازدید، فرمانده انتظامی دشت آزادگان و فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *