گزارش رسانه صهیونیستی از آزارهای جنسی در ارتش اسرائیل

11:40 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۴۱۷۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
گزارش جدیدی از آزار و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی و نهادهای تابعه آن منتشر شده است.

خبرگزاری میزان – گزارش جدیدی از میزان آزار و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده که نشان دهنده عمق و گستردگی بحران مذکور است.

به گزارش یدیعوت آحرونوت، بازرسان و ناظران موضوع آزار و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویند که آمار موجود در این رابطه فقط نوک کوه یخ است.

براساس گزارش منتشر شده درباره آزار و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی پس از تحقیق در هفت مرکز امنیتی این رژیم، حدود 70 درصد از گزارش‌های سوء استفاده جنسی از سوی پلیس رژیم صهیونیستی و دیگر آژانس‌های امنیتی و اجرای قانون یا اصلا رسیدگی نشده یا به اندازه کافی رسیدگی نشده است.

گزارش موقت ویژه در مورد حمایت از سربازان زن نشان می‌دهد که «ماجرای زندان جلبوع» فقط «نوک کوه یخ» بوده است.

این گزارش همچنین نشان داد که 38 درصد از سربازان وظیفه زن که در سیستم زندان رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند، گفته‌اند که در طول خدمت خود به نوعی آزار جنسی را تجربه کرده‌اند؛ همچنین 70 درصد از این آزارها توسط یک کارمند دائمی یا یک فرمانده انجام شده است.

در ارتش رژیم صهیونیستی نیز، 33 درصد از سربازان وظیفه زن گفته اند که حداقل یک بار در طول خدمت خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و 32 درصد نیز این آزار را به یک سرپرست مربوطه گزارش کرده اند.

یکی از نویسندگان این گزارش، می‎گوید: نمی‌توان این واقعیت را توجیه کرد که در آن از هر چهار سرباز وظیفه در پلیس و شین بت، یک نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته باشد.

گزارش جدید تاکید دارد که فرهنگ سکوت در سازمان‌های امنیتی و مجری قانون رژیم صهیونیستی سبب تشدید و تداوم بحران آزار و تجاوز جنسی در این نهادها شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *