جام جهانی ۲۰۲۲| حاشیه‌نگاری دیدار ایران – آمریکا/ تشویق‌های هواداران در مترو تا حضور بیرانوند بدون ماسک + عکس و فیلم

20:07 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۵۱۸۲
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود از گروه B جام جهانی 2022 از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه 8 آذر ماه) به مصاف آمریکا می‌رود.

خبرگزاری میزان – دوحه، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود از گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه 8 آذر ماه) در نبردی سرنوشت‌ساز به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود.

*در فاصله 3 ساعت تا شروع بازی و در حالی که ملی‌پوشان یک ساعت دیگر راهی استادیوم الثمامه خواهند شد،‌ نزدیک به 200 هوادار مقابل هتل محل اقامت تیم ملی حضور دارند و بازیکنان را تشویق می‌کنند.

*هواداران تیم ملی در قسمت دیگری از تشویق بازیکنان تیم ملی در حمایت از مهدی طارمی شعار سر دادند و از نکات جال توجه حضور چند هوادار انگلیسی هم به تشویق تیم ایران پرداختند.

*حضور پرشور هواداران ایران در مترو مسیر ورزشگاه الثمامه در شرایطی که تماشاگران ایرانی تمام مسیرهای منتهی به استادیوم را روی سر خود گذاشته‌اند.

*رختکن تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با آمریکا:

*شور و اشتیاق هواداران تیم ملی ایران بیرون از ورزشگاه الثمامه:

* یک گروه موسیقی مقابل ورزشگاه محل بازی تیم ملی به اجرای برنامه پرداختند و حتی تعدادی از هواداران شمالی با پرچم چوکای تالش در اطراف ورزشگاه حاضر بودند و عکس یادگاری کاپ جام جهانی گرفتند.

*اتوبوس تیم ملی ایران در میان تشویق‌های هواداران مقابل هتل لحظاتی پیش راهی استادیوم الثمامه شد.

*تماشاگران ایرانی در اطراف استادیوم با سر دادن شعارهای مختلف از جمله «نه یکی، نه 2 تا؛ میزنیم 3 تا 3 تا» در انتظار تاریخ‌سازی تیم ملی کشورمان هستند.

*هواداران از لحظاتی پیش وارد استادیوم شدند و با توجه به استقبال پرشور تماشاگران ایرانی به نظر می‌رسد جو استادیوم الثمامه در مصاف با آمریکا کاملا به سود ایران باشد.

*گزارش اختصاصی خبرنگار خبرگزاری میزان از حال و هوای استادیوم و پیش‌بینی هواداران ایرانی از بازی امشب مقابل آمریکا که اکثرا برد ایران را حدس می‌زنند.

*گزارش خبرنگار میزان از فضای بیرونی ورزشگاه الثمامه قطر حدود ۲ ساعت مانده به آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا:

* علیرضا جهانبخش که به دلیل 2 کارته بودن بازی با آمریکا را از دست داده همراه با سایر ملی پوشان راهی ورزشگاه محل بازی شد.

*بازیکنان تیم ملی در زمین الثمامه قبل از شروع مسابقه:

*فضای داخلی ورزشگاه الثمامه قطر محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا

*اهدای فرش ویژه بازی ایران و آمریکا توسط نبی به مدیر تیم آمریکا

*ورود تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه الثمامه:

*حضور اقوام مختلف ایرانی در ورزشگاه الثمامه‌:

*لحظه اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای دیدار با آمریکا و تشویق‌های هواداران ایرانی:

*حلقه اتحاد بازیکنان اصلی تیم ملی پیش از ورود به زمین:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *