رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسیب زاده: بستر حضور قهرمانان و ملی‌پوشان در باشگاه نزاجا فراهم است

16:45 - 10 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۸۲۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش: قهرمانان و نخبگان ورزشی بدون هزینه و رانت بازی به راحتی می‌توانند در باشگاه نیروی زمینی، خدمت مقدس سربازی را سپری ‌کنند.

چنگیز مسیب‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دعوت از قهرمانان و ملی پوشان رشته های ورزشی برای عضویت در باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا اظهار داشت: باشگاه نیروی زمینی یکی از بزرگترین و کامل ترین باشگاه های کشور است. در حال حاضر این باشگاه در ۳۸ رشته ورزشی تیمداری می‌کند که خوشبختانه با حمایت اعضای هیئت مدیره و سلسله مراتب نیروی زمینی ارتش تیم‌های نزاجا در لیگ‌های مختلف نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند.

وی افزود: رسالت باشگاه بزرگ نیروی زمینی خدمت به مردم به ویژه ورزشکاران و قهرمانان ملی است که خداروشکر شعار ارتش فدای ملت را در ورزش نیز به واقعیت تبدیل کردیم چرا که باشگاه نیروی زمینی با فراهم‌ کردن بستر مناسب و امکانات رفاهی خوب در حال خدمت رسانی به ملی پوشان و قهرمانان ورزشی است‌.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش نیز در این رابطه تصریح کرد: تیم‌های نزاجا در لیگ‌های برتر و دسته یک باشگاه‌های ایران فعالیت می‌کنند و فکر می‌کنم شرایط خوبی باشد تا قهرمان‌هایی که زمان اعزام به خدمت مقدس سربازی آن‌ها فرا رسیده با عضویت در باشگاه نیروی زمینی دوسال سربازی را در محیط ورزشی سپری کنند و در بالاترین سطح ورزش کشور به کار خود ادامه دهند.

مسیب‌زاده با اشاره به موفقیت برخی از تیم‌های نزاجا در میادین کشوری و بین‎المللی عنوان کرد: تیم هندبال نیروی زمینی ارتش قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را در کارنامه خود دارد و سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز تجربه کرده است که در حال حاضر در جدول ۱۲ تیمی لیگ سی وچهارم بر جایگاه نخست جدول قرار دارد. تیم های والیبال نزاجا نیز در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام 10مسابقه و کسب 10پیروزی ارزشمند بدون باخت صدرنشینی گروه B را به یدک می‌کشد.

وی در این رابطه افزود: تیم بسکتبال نزاجا نیز بعد از قهرمانی مقتدرانه و بدون باخت در لیگ تهران در حال حاضر با انجام 7 مسابقه و 6 پیروزی صدرنشین گروه خود می‌باشد. تیم کاراته نزاجا قهرمان سبک‌های آزاد سوپرلیگ باشگاه های کشور شد. تیم پاورلیفتینگ نزاجا سابقه مقام نایب قهرمانی لیگ پاورلیفتینگ و کسب مقام سوم جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد که در اخرین رویداد بین المللی تیم ملی پروش اندام در رقابت های قهرمانی جهان سرباز تیمور آیینی در کشور اسپانیا علاوه بر کسب مدال طلا به همراه تیم ملی کشورمان قهرمان جهان شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: این‌ها فقط برخی از تیم‌های مدعی و قهرمان باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا هستند و اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگویمپ؛ در رشته‌های انفرادی هم‌مانند؛ تکواندو،کشتی،موی تای، کیک بوکسینگ،بوکس،تیراندازی،اتومبیلرانی و… باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا در سطوح لیگ برتر و لیگ یک درحال تیمداری و کسب مقام های اول تاسوم کشور می‌باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *