فراخوان سومین جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی

9:24 - 14 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۲۹۷۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» را در سه محور ادبی، هنری و رسانه‌ای برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام  خبرگزاری صدا و سیما ، در آستانه سومین سالگرد شهادت علمداران بزرگ جبهه مقاومت، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، مسابقه و جشنواره ادبی و فرهنگی تحت عنوان «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» را در سه محور ادبی، هنری و رسانه‌ای برگزار می‌کند.

شرکت‎ کنندگان می‌توانند تولیدات فکری و ادبی خود را با الهام‌گرفتن از راهی که این دو شهید مقاومت ترسیم کرده‌اند، ارائه کنند.

عناوین ارائه تولیدات فرهنگی و ادبی در این جشنواره شامل «زندگی شهدای مقاومت و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی»، «پیام شهدای مقاومت در پیروزی حق و دفاع از حقوق مظلومان» و «نقش شهدای مقاومت در نشر فرهنگ مقاومت و شهادت» است.

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار تولیدی خود را به شماره واتساب و تلگرام ۰۰۹۶۴۷۷۳۰۱۴۱۹۱۵ ارسال کنند.

وبسایت جشنواره هم از طریق نشانی اینترنتی qadahalnasr.com در دسترس علاقه‌مندان است و مهلت نهایی ارسال آثار ۳۰ دی‌ خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام جشنواره به نشانی https://t.me/qadat_alnasser مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *