وزیر اقتصاد نمایندگان مجلس را قانع كرد/ امسال معادل كل دولت قبل از اموال مازاد بانک‌ها را خواهیم فروخت

10:09 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۴۴۸۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال نماینده تهران درباره عملکرد فروش اموال بانک ها با توضیحات خود، توانست نماینده سوال کننده را قانع کند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش شادا، احسان خاندوزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال روح اله ایزدخواه درباره فروش اموال مازاد بانک ها اظهار کرد: از سوال ملی و حاِئز اهمیت آقای ایزدخواه تشکر و از این فرصت استفاده می کنم تا گزارشی از عملکرد دولت در فروش اموال مازاد بانک ها ارائه کنم.

وی با تاکید بر اهمیت فروش اموال مازاد بانکها اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در مرکز پژوهش ها و در مقام نمایندگی مجلس هم پیگیر این موضوع بودم چرا که این موضوع منجر به کنترل رشد نقدینگی، افزایش توان تسهیلات دهی بانکها، رفع ناترازی و کسری های بانکها می شود.

وزیر اقتصاد همچنین مولدسازی اموال مازاد را یکی از ضرورت های کشور چه در حوزه بانکها و چه اموال دولت دانست یادآور شد: در این راستا و برای تسهیل این امر، مصوبه سران قوا برای تسریع مولدسازی اموال مازاد اخذ و نامه ای نیز در راستای ضرورت اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی در شناسایی و واگذاری اموال مازاد محضر رئیس جمهور ارسال کردم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *