جام جهانی 2022| استرلینگ به بازی با فرانسه هم نمی‌رسد

12:01 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۴۹۰۳
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رحیم استرلینگ پس از سرقت منزلش و بازگشت به انگلیس به دیدار با فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نخواهد رسید.

خبرگزاری میزان - پیش از دیدار حساس تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل سنگال در مرحله یک هشتم نهایی بود که به یک باره اعلام شد رحیم استرلینگ به دلایل شخصی و خانوادگی به انگلیس بازگشته و به بازی نخست دور حذفی مقابل قهرمان آفریقا نخواهد رسید.

در ادامه اخبار دقیق‌تر در این مورد منتشر شد و مشخص شد که سارقان به منزل شخصی استرلینگ که خانواده‌اش در آن زندگی می‌کنند دستبرد زده‌اند و تمام وسایل گران قیمت را دزدیده‌اند.

این در حالی بود که خانواده رحیم استرلینگ توسط سارقان محبوس شده و در شرایطی بدی قرار داشتند. از همین رو یکی از دوستان نزدیک ستاره انگلیسی‌ها به روزنامه سان اعلام کرده که رحیم استرلینگ به همه گفته امکان ندارد تا زمانی که صددرصد از امنیت خانواده‌اش مطمئن نشده به قطر برگردد. او از نظر امنیتی همیشه نگران بود و یکی از دلایلی که به این خانه آمد این بود که در منطقه امن با نگهبانان امنیتی حضور داشتند و با این وجود باز هم با چنین مشکلی روبرو شد و همین موضوع باعث شده که آن‌ها بسیار ناراحت باشند.

باتوجه به این شرایط احتمالا استرلینگ به بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه نخواهد رسید و حتی در صورتی که به قطر برگردد قطعا از نظر روحی و روانی شرایط مساعدی برای حضور در زمین نخواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *