رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملی‌پوش واترپلو: بازیکنان فوتبال بر چه اساس حواله خودرو پاداش می‌گیرند؟

7:45 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۴۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش واترپلوی ایران گفت: دلیل اینکه چرا با وجود نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال در جام جهانی از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنند را نمی‌دانم.

امید آقایی‌کریم در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: همه می‌دانیم فوتبال جدا از بحث ورزش به نوعی صنعت تبدیل شده و قراردادهای بازیکنان فوتبال نسبت به سایر رشته‌های ورزشی خیلی بیشتر است و طبیعی است که میزان پاداش‌های بازیکنان این رشته در تمام جهان بیشتر از سایر رشته‌ها باشد. البته در کشورهای دیگر به نسبت بالا بودن قرارداد و پاداش فوتبالیست‌ها میزان پاداش‌ برای رشته‌های دیگر ورزشی هم قابل توجه است. واقعا عجیب است در شرایطی که تیم ملی از گروه خود صعود نکرده و 2 باخت داشته به بازیکنان حواله خودرو خارجی اهدا می‌شود یا اینکه بر چه اساسی باید پس از باخت به انگلیس به بازیکنان پاداش داده شود.

جوان خوش آتیه واترپلوی ایران با انتقاد از اهدای پاداش به تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: اصلا هیچ بحثی درباره نتایج تیم ملی ندارم و کاری هم ندارم پیش از حضور در جام جهانی چه حاشیه‌هایی در تیم ملی وجود داشته زیرا از حیطه اختیارات من خارج است، اما نتایج نشان از آن دارد که تیم ملی فوتبال عملکرد خوبی در جام جهانی نداشته است. واقعا دلیل اینکه چرا با وجود نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال در جام جهانی از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنند را نمی‌دانم.

وی افزود: تیم ملی واترپلو در قهرمانی آسیا با بدشانسی در بازی نیمه‌نهایی مقابل چین و در حالی که از حریف جلو بودیم در نهایت با یک اختلاف شکست خوردیم و نتواستیم به فینال برسیم. در دیدار رده‌بندی هم با وجود آن که یک بار در مرحله مقدماتی قزاقستان را شکست داده بودیم در نهابت به دلیل خستگی و نه دلایل فنی باختیم تا دست‌مان از کسب مدال کوتاه بماند. تنها دلیل باخت ایران مقابل قزاقستان این بود که مقداری بدن‌های‌مان خسته شده بود زیرا در بازی با چین فشار زیادی روی ما بود. از آن طرف قزاقستان پس از اینکه دید توان شکست ژاپن را ندارد، تصمیم گرفت تا به بازیکنان اصلی خودش استراحت دهد و همین امر باعث شد شرایط بدنی آن‌ها در بازی رده‌بندی از ما بهتر باشد.

آقایی‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود نمایش درخشان در قهرمانی آسیا در نهایت از کسب مدال و سهمیه جهانی ناکام ماندیم. تیم ملی فوتبال هم هیچ دستاوری در جام جهانی نداشتند و نمی‌دانم روی چه حسابی پاداش و حواله خودرو دریافت می‌کنند. تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست پس از 44 سال مدال برنز بگیرد و هرچند پس از این مدال مصوب شده بود که به بازیکنان سکه بدهند، اما این امر صورت نگرفت و به جای آن حواله پول نقد به حساب بازیکنان واریز شد و این در حالی بود که این پاداش نقدی از آن چیزی که باید می‌دادند خیلی پایین‌تر بود. بازیکنان فوتبال قبل از هر بازی یک پاداش جدا می‌گیرند و پس از بُرد و تساوی در هر دیدار یک مبلغ دیگری دریافت می‌کنند و پس از بازگشت به ایران هم با احترام حواله خودرو را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

گزارش: الیاس نویدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *