رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکریم و معارفه همزمان رییس دادگستری و دادستان شهرستان پیشوا

22:52 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۵۸۵۰
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
آئین تکریم و معارفه همزمان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا برگزار شد.


خبرگزاری میزان_ آئین تکریم و معارفه همزمان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا با حضور حاجی رضا شاکرمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران، سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران، تاجیک نوری فرماندار، حجت‌الاسلام باقری امام جمعه، اعضا شورای تامین وجمعی از مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان پیشوا برگزار شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران در مراسم تکریم ومعارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا این شهرستان را به عنوان مهد انقلاب توصیف کرد وگفت: در دستگاه قضایی خدماتی ارزنده در این شهرستان توسط افرادی شاخص، مدیر، پرکار و بسیار توانمند ارائه شده است و از همین رو تصمیم مدیریت دادگستری استان ارتقا همزمان رییس دادگستری و دادستان این شهرستان و فراهم سازی زمینه بیشتر و فرصت در استمرار خدمتگزاری ایشان بوده است.

حاجی رضا شاکرمی با گرامی‌داشت ایام فاطمیه(س)و روز دانشجو" به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در مورد وظایفی که به عهده قوه قضاییه است" اشاره کرد و گفت: در فصل سوم قانون اساسی که یکی از مترقی ترین قوانین دنیاست در خصوص حقوق ملت و کرامت انسانی قوانینی وضع شده است و درسند چشم انداز بیست‌ساله نیز بیش از 1۲0 قانون در خصوص حقوق شهروندی ، زنان، کارگران، معلولین، بهداشت، آموزش و پرورش و غیره صحبت شده است.

هم افزایی دستگاه ها به گونه ای باشد تا در نتیجه اجرای کار اثر بخشی لازم را شاهد باشیم

شاکرمی گفت: دولت در راس امور اجرایی وظایفی دارد، قوه قضاییه در زمینه قضایی و عدالت خواهی وظیفه دارد و همین طور مجلس در امور قانون گزاری وظایفی به عهده دارد که همگی در حوزه های مربوطه و جداگانه در تلاش برای خدمت رسانی به مردم و جامعه می باشند و در عین حال نیز باید دستگاه ها در معنی عام و به عنوان حکومت نیز هم افزایی و همکاری ها به گونه ای باشد تا در نتیجه اجرای کار تاثیر گزاری و اثر بخشی لازم را شاهد باشیم.

معاون قضایی رئیس کل به مسئولیت پذیری وانتظار از مسئولین پرداخت واشاره کرد: کسی که کارخانه ایجاد می کند باید اول خودش به مسئله محیط زیست پایبند باشد و محصولاتی که تولید می کند استاندارد لازم را داشته باشد.

شاکرمی گفت: ضروری است تا همه جوانان مومن و انقلابی در میدان باشند و از انقلاب دفاع نمایند و هر یک از افراد جامعه نیز باید سهم خود را در امنیت جامعه ایفا نمایند و تمام انتظارات نباید از نیروی انتظامی و بسیج باشد.

شاکرمی با اشاره به ضرورت افزایش اطلاعات حقوقی مردم گفت: در زمینه ارتقا آگاهی حقوقی و قضایی مردم با آموزش های حضوری و چهره به چهره در مساجد حسینه ها و از طریق آموزش های مجازی و فضای رسانه ای نیازمند فعالیت و اراپه آموزش هستیم.

در این مراسم از تلاش ها و فعالیت های عادل رحمانی به عنوان رییس دادگسری و مرتضی طهماسبی به عنوان دادستان پیشوا تقدیر شد و مصطفی توکلی با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دادگستری و محمد تقی تقی زاده بعنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا معارفه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *